2012. október 11.

fantom érzés

ma debütált az új Odett klip. a dalt már ismerem egy ideje, de leírtam hozzá a dalszöveget, mert még nem volt fenn sehol sem. egyébként koncerten is hallottam azóta (kedden az MTV EMA-n)

kicsit ez is olyan mintha az én dalom lenne (kicsit minden Odett dalnál így van ez)

füstben lézer, porban ékszer
volt egy-két éjjel, elhittem érzel

takart az ég, kopott a vágy
szerelmi ronccsá tettél
hosszú tél gyötör, a szív egy jéggödör

időzavar, esőidő
nincsen erőm a város ahová öl 
tavasz, te most is elmaradsz

füstben lézer, porban ékszer
volt egy-két éjjel, elhittem érzel
bárcsak múlnál fantom érzés
nem volt ez járás, csak néhány lépés

a mában tégy, ha itt a nyár
csillagszüretben a boldogság után
ha jön, hát magadnak köszönd

szakadt a szív, szokott az ősz
majd belenősz, hogy minden körbér
majd hull, és nem jut folyton új

füstben lézer, porban ékszer
volt egy-két éjjel, elhittem érzel
bárcsak múlnál fantom érzés
nem volt ez járás, csak néhány lépés



Nincsenek megjegyzések: