2009. szeptember 7.

Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.

Ez volt a hétvége tanulságos mondása :)

Amúgy az egyik Harry Potter filmből származik a címadó idézet, talán a kettőből (?) de ebben nem vagyok biztos benne.

Megnéztük bizony mind az 5 filmet Dáviddal és egész 7végén itthon voltunk :) Nem is volt kedvünk sehová sem menni, és igazából jó volt a nyugi, az ágyban fekvés meg az hogy csak ketten/együtt voltunk. És minden szuper volt, és nem is kellett több. Újfent megerősítést kaptam, hogy Dávid tényleg nagyon szeret engem és ezeket a perceket, órákat, napokat semmi pénzért nem cserélném el ^^


Már csütörtök este jött, és már alig bírtam kivárni, ráadásul a vonata is késett :) De aztán csak beért az a fránya vonat, és Ő ott mosolygott a Keletiben és végre megölelgethettem :) Hiányzott! 2 hét az 2 hét. Ezt sosem fogom szerintem megszokni. Tovább is maradt ám nálam mint tervezte, mert csak hétfőn reggel ment haza és így még egy estét együtt tölthettünk. Imádok vele aludni, és arra kelni, hogy ott van mellettem. Sokkal nyugodtabban alszom, és ébredek mert tudom, hogy ott van. Ez ilyen szavakkal nem kifejező dolog. De szerintem nem is kell ezt tovább ragozni. Ez a szerelem. Ennyi elég.



Nincsenek megjegyzések: