2010. január 18.

Álmodozni csodálatos dolog. Annál csak egyetlen jobb dolog van. Tenni valamit az álmainkért, hogy megvalósuljanak.

Szeretem az álmaimat. Most nem azokra gondolok, amiket alvás közben látok (azok többnyire rosszak vagy akkor baromságokat hogy se elejük se végük) hanem azokra amiket elképzeltem régen, és amik megvalósítás már dolgozom egy ideje.

Szeretek tenni értük, és szeretem azt az érzés amikor úgy fekszem le aludni, hogy ma is tettem valamit azért, hogy később ezek az álmok valóra váljanak. Nem nagy dolgokról van szó, inkább ilyen kicsi dolgokról, amiket magamban végre hajtok. Tudom, hogy később ezek a javamra válnak és valahogy tudom majd őket hasznosítani. Vagy nem :) De akkor sem telt el céltalanul egy nap sem.


Furcsa mód már gyerekkorom óta vannak álmaim arról, hogy milyen felnőtt leszek, és milyen életet szeretnék magamnak. Egyelőre még nem tartok ott ahol szeretnék, de talán néhány év és az lesz és olyan leszek amit megálmodtam magamnak.

Nincsenek megjegyzések: