2011. március 10.

4-4 kérdés

azt a kérdést utálom most a legjobban: NAH MENNYIT HALADTÁL A SZAKDOGÁDDAL??
azt a kérdés utálom most a legjobban: HÁNY OLDALAD VAN MÁR?
azt a kérdés utálom most a legjobban: BE FOGOD FEJEZNI A HATÁRIDŐRE?
azt a kérdés utálom most a legjobban: LÁTOD HA EDDIG ÍRTAD VOLNA RENDESEN KÉSZ LENNÉL MÁR NEM?

azt a kérdést szeretném most hallani: Ugye tudod, hogy anélkül is szeretlek ha nem tudod megírni?
azt a kérdést szeretném most hallani: Ugye tudod, hogy bármi lesz melletted állok?
azt a kérdést szeretném most hallani: Ugye tudod, hogy nem érdemes sírni és feladni idő előtt?
azt a kérdés szeretném most hallani: Ugye tudod, hogy megírod bármi is lesz április 14-ig?

amúgy meg a fél karomat/lábamat/bármimet adnám most egy kiadós ölelgetésért

3 megjegyzés:

Dorina írta...

A zénanyukám is kérdezte, hogy mi lesz, ha nem lesz kész határidőre.
Mondtam, hogy kész kell lennie és kész. Azt mondta, hogy akkor nem is faggat erről, mert csak felidegesíti magát. Azt mondtam, hogy akkor jó, mert csak engem is.

Hát, nálam valahogy így.
Március 10. 22:23, 0 oldal, konkrétan elképzelt téma nélkül. :S

dittush írta...

Szerintem akkor elég, ha annyit írok csak: *NAGYÖLELÉS* :)

DuDe írta...

Én ölelésben jó vagyok, de félek furcsán venné ki magát... :\ Mindenesetre vedd úgy, hogy megkaptad ;)