2011. március 31.

én vagyok hülye vagy mindenki más?

bírom amikor olyan emberektől érkeznek jó tanácsok, akik a saját életükkel sincsenek tisztában. szeretem amikor megjegyzéseket tesznek az enyémre, mintha az olyan természetes lenne.

persze lehet, hogy nem is veszik észre azt, hogy ezzel sikerül elérniük azt, hogy a magamba vetett hitem meginogjon. még ha csak pár pillanatra is, de ilyenkor el tudok ám gondolkozni azon, hogy én vagyok a hülye vagy mindenki más?

ma kaptam egy pár ilyen jó tanácsot, hogy rosszul kezelem a kapcsolataimat és jött néhány szuperhasznos tanács, hogy, hogy kellene igazándiból. ráadásul olyan embertől, aki a saját dolgaival sincs tisztában és hiába hiszi, hogy igen még kurvára messze áll attól.

nem mondom, hogy én akkora májer lány vagyok bármiben is, de fura, hogy olyan ember szól be és húzza fel az agyam, aki foglalkozhatna a saját dolgaival előbb, aztán az enyémmel.

vagyis inkább az enyémmel ne, mert nekem jó minden így ahogy van egyelőre. agyalok magamon én is eleget, nem kell hogy több ember ezen a témán pörögjön, mert attól jobb nem lesz.

köszipuszi!

1 megjegyzés:

Borsos István írta...

Szió!

Szerintem mindenki hülye csak vannak még hülyébbek. Többször írtam már, hogy érzelmi kérdésekben nincs jó vagy rossz. Dönteni kell és kész. Szerintem egyáltalán nem kezeled rosszul a kapcsolataidat és erről abszolút meggyőztél, amikor személyesen beszélgettünk erről.