2011. március 13.

ezért

sötét van, én pedig egy számomra ismeretlen kocsiban ülök az anyósülésen. körülöttem sötét éjszaka, de tudom, hogy ketten vagyunk a kocsiban. igaz nem látok senkit sem (az álmaimban egyébként soha sincsenek arcok, csak felismerem az embereket ruhákból, hangokból vagy mozdulatokból) a sofőrülésen, de tudom hogy ott van. a kocsi nem magától ad gáz és nem magától forgatja a kormányt.

folyamatosan azt figyelem, ahogy növekszik a sebesség a műszerfalon lévő mutatón és egyre gyorsabban suhannak el a házak, a fák, a fények. eleinte csak halkan, aztán egyre hangosabban de szólok a sofőrnek, hogy lassítson. telnek a másodpercek, rázkódik a kocsi a kátyúkon, jönnek a kanyarok én meg csak sírok és zokogok és könyörgök, hogy az isten szerelméért lassítson már, mert egyre jobban félek és ki akarok szállni.

nem vagyok bekötve.

aztán hirtelen hatalmas csattanás, és ezzel egy időben olyan mintha megállítanák az időt. kívülről látom magam, de egyben érzem is, amint ülök az ülésben és a kocsi nekicsapódik egy előtte haladó valamilyen járműbe, vagy talán oszlop? (sosem tudom jól kivenni). én lassítva zuhanok keresztül a műszerfal előtt egyenes neki az autó üvegének fejjel. nem tudom, hogy azonnal meghalok-e (gondolom igen, hiszen mindig felébredek ebből az álomból), csak azt tudom hogy iszonyatosan sok a vér és fáj.

ez a legrosszabb rémálmom.

szörnyű erre felriadni és tapogatni az arcon, meg felkapcsolni a villanyt, hogy megnézzem nem-e vérzek valahol, majd aztán sokáig azon gondolkozni, hogy vajon ki vezette a kocsit, és vajon ez egy olyan álom ami majd egyszer valóra is válik?

már évek óta álmodom ezt és évek óta bekötöm a biztonsági övet. ez az első, amikor beszállok egy kocsiba. ahol nincs öv, nem érzem jól magam. továbbá ezerszer megfogadtam, hogy nem ülök be olyan mellé, aki iszik alkoholt ha ő a sofőr. gyalogoltam már ez miatt, és vesztem össze iszonyatosan emberekkel, meg kiabáltam eleget.

ma voltam olyan hülye, hogy évek óta szerintem először, újra végigszenvedtem ezt a kevesebb mint egy ciginyi időt (cirka 3 perc), amíg hazahoztak a családi banzájról.

most megint ezzel fogok álmodni, pedig már legalább 2 hete nem jött elő. fasza lesz!

(szóval ezért érintett szarul ez az este és úgy unblock az autók, a jogosítvány megszerzése és a vezetés kérdése)

Nincsenek megjegyzések: