2011. március 5.

napi anno március

2007.03.05-én találkoztam egy lánnyal a HotDog.hu-ról. tök jól összehaverkodtunk meg minden és jó volt a tali is (erről írtam a postot). azóta ez a lány egy kis grammarnáci lett és nem is tartom vele a kapcsolatot, mert az agyamra ment. furcsa, mert általában akiket megismertem eddig a netről szimpik voltak. vele sem volt semmi gond, de totálisan más világnézeteink voltak és sikerült szépen leépíteni egymást az életből. nem is bánom igazán! vicces hogy ezen a napon összefutottam egy másik fiú ismerősömmel, szintén erről a portálról és már vele sem tartom a kapcsolatot. 2in1 hullottak ki a baráti körből.

2008.03.05-én tartottunk a melóhelyen egy fókuszcsoportos kutatást, ami nagyon menő volt, és teljesen oda voltam, mert én szerveztem rá az embereket. ennek örömére vettem egy Paolo Coelho könyvet (Zahírt), mert nagyon rá voltam kattanva akkoriban. (azóta már nem!) szintén ekkor jó nagy mélyponton voltam párkapcsolati szinten, olyannyira hogy majdnem vége lett Szabival az 5 éve tartó románcunknak (jaj de szép szó!) . ehhez a blogpostomhoz akkora kioktató kommentet írt, hogy csak lestem. ott kellett volna byebye-t inteni és nem húzni szeptemberig a dolgokat. hülye voltam 3 éve is azt hiszem.

2009.03.05-én halálosan zombi módon fáradt voltam. 2 nap is este 8-ig voltam az irodában és egy halom munka szakadt a nyakamba, és nem aludtam egy hét alatt alig 20 órát szerintem. ráadásul már ekkor a félév is elkezdődött úgyhogy szívtam az iskolával is hajnalokig sokat.

2010.03.05-én Pécsen voltam Dávidkával és egy iszonyatos húzós időszakot próbáltam kipihenni nála. 3-án ugyanis lezajlott a redizájn projektünk és át kellett állnunk új dolgokra új szerkesztési lépésekre. belegebedtem kábé és erről sírtam a blogban. meg arról hogy a távkapcsolat foscsi (az is volt!)

2011.03.05-én meg már hajnali 1 lesz és ahelyett, hogy aludnék Dávidkával beszélgettem msn-en (bár ne tettem volna, mert csak felhúzott a hülyeségeivel) és dolgoztam is.

levonhatjuk a konklúziót: azt hiszem mindig is rosszul választottam a pasijaimat, vagy ők engem? vagy csak könnyen megbánom a döntéseimet? nem tudom...

úgy látszik a munkamorálommal is kemény problémák mutatkoznak meg így visszatekintve.

workaholic vagyok-e?

2 megjegyzés:

eszement írta...

Azt hiszem a március 5.-e nem a te napod..

Ildikó írta...

Dehogy vagy munkamániás, csak benned van az a természetes kényszer, hogy sikeres legyél az életben. Eddig szerintem nincs okod panaszra. Szeretem ezeket a bejegyzéseidet, tudom, hogy nem valami vidámak, de érdekes így visszatekinteni. Puszillak