2011. július 12.

napi anno július

2006. július 13 - kemény 1 hete dolgoztam a helyi takarékszövetkezetben nyári gyakorlaton. dögunalom, aktatologatás, idióta ügyfelek. nem is tudom hogy bírtam ott szeptember elejéig. persze itt még lelkes voltam, bár már ekkor leszűrtem hogy sosem szeretnék ilyen helyen dolgozni, mert kurvára unalmas. és tényleg!

2007. július 13. ezen a napon néztük meg a Harry Potter és a Főnix rendjét Szabival a moziban és nagyon tetszett a film. náluk ilyenkor szarrá bombázták a házat, így sokat lógott nálunk ahol olyan műveletek közben láthatott mint lakókocsitető festés és pogácsasütés. (még jó hogy nem kérte meg a kezem!) pont 4 éve az is, hogy Dorisszal és Sipivel mentünk a Cosmopolitan partira, ami nagyon viccesre sikeredett. basszus! ott ittam először igazi Cosmo koktélt és nem változtam át tőle Carrie Bradshow-ra maga a buli örök élmény marad.

2008. július 13. sikerült úgy indítani a napot, hogy befikáztam Szabi 20 ezer forintos parfümjét erre úgy megsértődött rám, hogy azzal büntetett, hogy nem mentünk sehová azon a napon. én erre összepakoltam a szobában a cuccait pár szatyorba és kibasztam a nappaliba. egyet haza is hordott, aztán persze visszajött a többiért és megbeszéltük a dolgokat, de az egész hétvégémet elcseszte ez az egész. gyáááááá!

2009. július 13. fürdőszobafelújításon innen spinning órákon túl. ezen a napon 40 fokban tekertem a spinning órán, ami nagyon durva volt, meg az is, hogy még csak kedd volt én meg már a második edzésemet tapostam. néha visszasírom azt a vékonyságot és az izmokat. ezenkívül volt egy pasim Pécsen, de hát az messze volt így szerencsére néhány barátnő húzott ki ezen a héten az unalomból.

2010. július 13. 1 éve is ilyen meleg volt ezen a napon és egész végig azt terveztem, hogy csütörtök este befut a pécsi IC és végre lesz egy normális hétvégén Dávidkával. strand volt betervezve meg mozi, asszem ezek meg is valósultak.

2011. július 13. ma is dögmeleg van csakúgy mint egy éve volt. ennek örömére most lemegyek a Béke térre és belógatom a lábamat a szökőkútba, mert #mostvannyár #mostvagyunkfiatalok ;) utána meg még remélem, hogy megjelenik arrafelé egy helyes bringás fiú és elrabol!

1 megjegyzés:

Maus Robi írta...

Jó a dumád csajszííí ;)
Szeretettel:
Maus Robi