2011. július 25.

otthon - itthon

ha most otthon laknék, szinte biztosra veszem, hogy az lenne a legnagyobb vágyam, hogy elköltözzem.

most, hogy elköltöztem sokszor eszembe jut, hogy hiányzik anyu, meg Robi hülye feje meg a szar poénjai. meg persze a kutyák, és az hogy bármikor megsimogathatom őket és ők annyira hálásak ezért. persze jól érzem magam Pesten és már szinte 100%-ban minden ideköt, de azért néha jó lenne csak úgy hazateleportálni vagy dehopponálni bármikor.

mondjuk esős estéken, vagy akkor amikor este késő van és nincs semmi a hűtőben és tudod hogyha otthon lennél csak kimennél és habzsidőzsizhetnél a hűtőből.

és persze akkor hiányoznak anyuék a legjobban, ha valami baj ér. vagy valami öröm (mostanság ebből van több) amit gyorsan csak úgy elújságolhatnék nekik ha közel lennének. a telefonos megoldás nem olyan és nem is annyira jó.

most ezek csak így eszembe jutottak, mert éppen arra gondoltam, hogy ha most otthon lennék akkor őket várnám haza külföldről és azokat az estéket mindig szerettem. ők hazajöttek, hoztak valami ajándékot nekem és elmesélték, hogy mi volt a kinti versenyen és hiába volt késő még órákig tudtunk dumálni. azt hiszem haza kell mennem a hétvégén és kikérdezgetni őket így utólag. biztos örülni fognak, hogy mesélhetnek én meg örömmel fogom hallgatni.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Örülök, hogy ezt megírtad. :)