2011. augusztus 31.

2 perc facebookozás után

megállapítottam, hogy MINDENKI:

- kapcsolatban-ra vált (vagy abban van)

- meg szexel

- terhes lesz

- és házasodik

- nászútra (vagy csak úgy nyaralni megy)


hazamegyek és én is beállítom, hogy kapcsolatban vagyok, mindegy kivel, és kiírom, hogy kurvajót szexeltem és mivel nem védekeztünk, remélem terhes leszek. meg ha már úgyis ott vagyok a lagzira gyorsan csapatok egy eventet és mindenkit meghívok, hogy lássa hogy kelek egybe életem szerelmével. a nászutamról töltök fel 200 képes albumot amit szarrá lájkolhat aki akar és így tovább!

egyébként meg nem vagyok irigy, örülök mások boldogságának (tényleg!) csak nem annyira őszinte a mosolyom míg én szépen csendben egyedül kapargatom a tapétát a falról otthon.

elmúlik ez is

3 megjegyzés:

garamz írta...

mindenki a saját szerencséjének a pogácsa :)) (ennél jobb nem jutott eszembe, ja, kb háromnegyed éve nem kommenteltem blogra, hónapforduló!)

szmöre írta...

uuu ha a lagzin lesz ingyen pia megyek! Aztán aki nem szimpi kibasszuk a tizedikről!!444!

(amúgy kitartás <3)

Rabo Karabekian írta...

én nem :)