2012. február 16.

élvezd!

tudom, már mindenki szarrá linkelte a Punnany Massif új klipjét, és egyébként is mindenkinek a töke ki van már ezzel a zenekarral, mert agyon van hájpolva és én is csak egyike vagyok azon rajongóknak, akik a létező összes csatornán írnak róluk, dalszövegeket idéznek vagy klipeket linkelnek.

mondjuk speciel leszarom kinek mi a véleménye róluk (legfőképpen rólam), de én bírom a dalaikat. a dalszövegeiket. a hangulatot amit átadnak. az érzéseket amiket akkor érzek amikor egy-egy számukat meghallgatom. sok esetben közhelyesek ezek a dolgok, aláírom, de én már csak ilyen lány maradok.

utóbbi 2 hétben 2 PM koncerten is voltam és mindkettő másért, másként volt jó. tegnap kihozták az Élvezd című dalukhoz a videoklipet is. végignéztem és hiába szerettem eddig is a dalt, most már a klip miatt még jobban kedvencem lett. pont ilyet képzeltem hozzá egyébként.




a február nekem mindig az a hónap, amikor végre lecseng a decemberi/januári őrület, észhez kapok, hogy itt az újabb év és tudatosul, hogy elérhető közelségben van a nyár. igaz kint még hó meg szélvihar tombol, de belül már azt tervezem, hogy milyen koncertekre megyek majd, milyen nyári ruhákat veszek, amikben fetrengek különböző parkokban napozva, esetleg a Balaton parton és kikkel fogok egy fesztiválon ugrabugrálni mosolyogva.

ettől a videótól még életszerűbb, hogy tényleg lesz nyár és én nagyon fogom élvezni :)

3 megjegyzés:

Mimozagirl írta...

Én még sosem hallottam erről a bandáról... de nem rossz, nem rossz... tényleg summer feeling!

Judy írta...

Punnanyék jók! még Még MÉG! :)

KaporX írta...

Ez egy remek nóta!klipp 100%os enyém érzés:)