2012. február 24.

tavasz/szerelem

ma azt éreztem, hogy tavasz van. sütött a nap, kicsit fújt a szél, kék volt az égalja, aztán jött néhány esőfelhő, esett kicsit és mindent belengett a tavasz össze nem téveszthető illata.

tavasz mellé van tavaszi fáradtság is nálam, délben bedőltem az ágyamba és 4 órán keresztül aludtam egyhuzamban. most hiába van este 6 egyáltalán nem vagyok álmos, ellenben egyáltalán nincs kedvem semmihez.

pedig még ez nem a végérvényes tavasz, még egy kicsit visszatér a tél szerintem, hogy aztán újult erővel süthessen a nap telibe mindenkit. az irodában már inkább nyári hangulatom van, annyira durva, hogy délelőtt és délután 3 között teljes egészében rámsüt a nap az ablakon keresztül. trikóban ülök és a jobb karom 3 színárnyalattal máris barnább mint a bal, amit kevésbé ér a nap.

egy kicsit érzem, hogy lassan itt a nyár is.

azt jobban várom. én igazából abba vagyok szerelmes, a tavasz csak átmenet a nyár előtt. egyfajta állomás, amit végig kell "szenvedni", hogy aztán teljes egészében átadd magad a másiknak.

ha meg már tavasz, akkor itt a kedvenc tavaszi dalom.

"Nyílnak a kertben a fák, a füvek, a virágok
A földben is fordul a féreg
és elfut a tél
Rég várok rád,
tudom jól, hogy a semmire várok
Zöld hegyek illatát hozza a tavaszi szél

Ez a szerelem
Nem hagy el sohasem
Tiszta, mint a jég
csak nekem szép"



Nincsenek megjegyzések: