2012. június 22.

tévedés, lángolás, csók és közöny

sikerült az utóbbi egy hétben rongyossá hallgatnom a Magashegyi Underground Fesztivál című dalát, ami tökre aktuális mostanság mindig (alább a dalszöveg beiktatva amire elsüthetném a #napom #hetem #hónapom #életem hestegeket is akár!)

Távolság, felhőség
Száguldás és fény
Víztükrön vörös nap
Árnyék majd éj

pár nap múlva megyek a VOLT fesztiválra (ami időközben kapott engedélyt, és nem fogja zavarni a cinkék pótköltését mondjuk a Nagyszínpadról üvöltő Chasing cars a Snow Patroltól vagy a hangos wubwub Skrillex alatt). most megyek így hosszabb időre Sopronba egyébként (tavaly 1 napot voltam csak). kétszer már részt vettem a Fishing on Orfű (denszing in the nájtklub) fesztiválon 2008-2009 és imádtam minden egyes percét.

Őrjöngés, porfelhő
Szikkadt talaj
Pohár- és csikkerdő,
Mámor és zaj

jó ez marha nagy hazugság! utáltam, hogy sátorban kell aludnom, cipelhettem egy halom hálózsákot és még így is kényelmetlen volt. persze mert mindig leeresztett az a kurva pink matrac, amin feküdtem, már amikor aludni tudtam, mert volt vagy 60 fok a sátorban reggel fél 6-kor a rá tűző naptól. az atléták és a trikók különböző fehér és piros csíkokat égettek a bőrömbe a napon, közben pedig szúnyogok csipkedtek össze. mindig koszosnak éreztem magam, csapzott és fáradt voltam.

Ténfergés, koccintás
Kólával a bor
Gyorsbüfé, lassú tánc
Cipőnkön por


napokig nem ettem rendes kaját, semmi finomat nem főzött a társaság, akikkel ott laktam. volt iszonyatos villámlós/esős vihar mindkét nap a fesztiválon és feküdtem a belűről beázó sátorban ahol számolgattam az esőcseppeket, amik hullottak alá a tetejéről. ugyanitt sáros ruhákban és cipőkben járkáltam és a fél karomat levágtam volna egy forró zuhanyért vagy egy kiadós kajálás utáni egyhuzamban 4 óra alvásért. de kárpótolt mindent, hogy végignézhettem a gyönyörű az orfűi dombok (hegyek?) között sokasodó esőfelhők vonulását és a reggeli köd oszlását a napfelkeltével együtt és tuti hogy nem felejtem el azokat a libabőrözős koncertélményeket amikben ott volt részem.


Áradás, oldódás
Kilengés, tombolás
Sodródás, lökdösés
A pultnál sor



emellett viszont rengeteg új ismerőst szereztem, iszonyat sokat mosolyogtam meg nevettem, rengeteg dalra ugráltam és közben megismertem egy csomó új zenekart (többek között a Subscribe-ot, akik RATM tribute-ként is nyomták valamikor hajnali fél 4 felé, amikor a színpad előtt csak pár részeg punk lézengett meg én, és egy akkor megismert fiú, aki később a pasimként asszisztált egy viszonylag hosszú távkapcsolatban) 

azóta voltam már egy-egy nap a Sziget fesztiválon (többször is), az EFOTT-on és a VOLT-on. és mindegyiket egytől egyig szeretettem. most sem lesz ez másként úgy érzem.

Jókedv és kábulat
Hőség és izzadtság
Szétesés, ájulás
Tömeg sodor


lesz Magashegyi koncert is a VOLT-on és ott leszek ha törik ha szakad. a Zöldpardonos szerdai koncert (megint) fenomenális volt, kedden megyek Subscribe-ra is, és szerdán átteszem Sopronba egy kicsit a székhelyem. ott is lesz naplemente/napfelkelte és ott is sokat mosolygok majd. hát így!

Tévedés, lángolás
Csók és közöny
Rámászás, szétválás,
Mosolyra könny   


Nincsenek megjegyzések: