2012. július 2.

napi anno július 1.

2006. július 1. egész nap szakadt az eső, szar kedvem volt és mindezt tetézte, hogy a portugálok kiverték az angolokat a VB-ben 11-es párbajban. az akkori pasim Szabi teljesen ki volt akadva az angol válogatottra, de amúgy semmi érdemleges nem történt ezen a napon a meccsen kívül, amin ő tökéletes felhúzta magát én meg tökéletesen érdektelenül vettem tudomásul hogy hiába feszítettem teljes angol mintás cuccokban a meccset jól elbuktuk.

2007. július 1. tipikus vasárnap volt, amikor is Szabiéknál voltam és pókereztünk. akkoriban épült az új készülő szobája, az alapok már álltak és azt néztem meg és játszottunk a kártyával. otthon egész nap salátát ettem, nagyon barna voltam a sok napozástól és vékony akkoriban. így visszagondolva szerettem azt az időszakot is.

2008. július 1. mivel ebben az évben 4 nap szabadságom volt, így azon vekengtem a blogomban, hogy 4 napra lemenjek-e a Balatonra nyaralni Szabival ha 25 fok van és kilátásban van némi eső is. ezenkívül megírtam egy projekt alapító okiratot, szereztem magamnak projekt menedzsert és minden specifikációm gyönyörűen kész volt. 4 közösségi játékot írtam le/meg és nagyon büszke voltam magamra. ebből a pasim azt látta meg le se szarom, mert folyton dolgozom, úgyhogy nem voltak felhőtlen napok. a nyaralásból meg annyi lett, hogy nem volt túlzottan jó idő. 4 napból 2-n fürödtünk a Balatonban aztán ennyi. 

2009. július 1. Blogom címének a Kispál Wc-n sírni dalából választottam egy sort, teljesen jól kifejezte a kétségbeesett állapotomat. lakásfelújítás volt nálunk ugyanis, és hetek óta nem volt fürdőszobánk, se wc-nk, se konyhánk. mindennap mehettem Robi anyukájához fürdeni, aztán haza a cuccaimmal és használhattam a fantasztikus kinti budit. balkáni feeling volt sittel, malterrel, munkásokkal és kerti zuhannyal. papírtányérból ettem, de inkább nem is ettem mert nagyon meleg volt. eközben azért szorgalmasan jártam spinning edzésre, ezen a napon is voltam. a tetőtérben tekerni 50 fokban felettébb izzasztó élmény volt. (kint csak 37 fok volt!) 

2010. július 1. nyereményszériában voltam, és naponta nyertem mindenféle dolgokat. akkoriban éppen az Eclipe - Napfogyatkozás vámpíros filmre 2 jegyet premier előttre, bár annak jobban örültem hogy a vonatjegyem megvan Pécsre. hiányzott Dávidka nagyon és az hogy vele legyek. július elseje pont csütörtök volt és utaztam Baranya megyébe, majd onnan a Balatonra Ildiékhez a barátokkal.

2011. július 1. előző nap megbuktattak az államvizsgán, nagyon ki voltam bukva, így csak az éltetett hogy elsején a VOLT fesztiválon fogok koncertezni Istvánnal meg pár ismerőssel. Voltam PASO, Vad Fruttik, Moby, Pendulum és Quimby koncerten és imádtam az összeset. nagyon jó kis nap volt, fertődi ébredéssel aztán hajnali hazaérkezéssel.

2012. július 1. hatalmas kánikulában 12:18-kor elhagytuk Sopront 4 nap VOLT fesztiválozás után. annyi leg leg leg dolog történt, hogy hihetetlen.

a legugrálósabb: Magashegyi Underground

a legspontánabb beszaladós - éneklős: 30Y



a legőrültebb: Enter Shikari




a legmegnyugtatóbb: Kesh



a legamerikaibb: Mac Miller



a legvidámabb: Katy B



a legtöbb dalszöveget kívülről énekelő koncert: Vad Fruttik



a leglibabőrözősebb koncert: Snow Patrol



a legtöbbet látogatott kajálda: Guru2Go
a legtöbbet megivott ital: Sex on a hill (fröccs, bodzaszörp, szóda) 
a legjobb fesztivál evör: sok baráttal, sok frankó koncerttel, dögmeleggel és rengeteg élménnyel.

szerettem ezt a négy napot és július elsején még mindig ezeken az élményeken flashback-elek.

Nincsenek megjegyzések: