2012. július 9.

telik

az a rohadt idő!

ma februári dolgokról beszélgettünk, amikor is házibulik voltak, meg hideg esték és téli kabátok és annyira távolinak éreztük a nyarat. most meg ott ültünk a Gödör klubnál (nekem mindig is az marad!) és hallgattuk a Bibliotheq Paskal végén felcsendülő Csendes éj című dalt és flashback-eltünk 30 fokban fröccsöt és rumkólát iszogatva.

iszonyat gyorsan nyár lett, pedig amikor még fázósan hajnalban fél 6-kor rámvirradt a panelház előtt és fáztam egy csizmában és nadrágban, amit a pizsamámra húztam fel amikor lerohantam valakihez sosem hittem hogy egyszer nyár lesz. ráadásul ilyen hamar.

és most tényleg itt van. 

azóta annyi minden történt, hogy hihetetlen felsorolni. annyi helyen voltam, és annyi embert megismertem, hogy nyomon követni sem tudom. közben lett/van egy fél munkám, egy fél kapcsolatom és van mögöttem egy félig eltelt nyár. de most jó és nem zavar semmi. sem az emberek, sem a flémek, a sem a hülyék, sem az értetlenkedők, se azok akik megígérnek dolgokat majd leszarnak, se azok akik magukból csinálnak hülyét egy fiú/lány miatt, se azok akik azt hiszik okosabbak mindenkinél, se azok akik azt hiszik ők szarták a spanyolviaszt, se azok akik nem értik, hogy miről van szó és mérföldekkel le vannak maradva, se azok akik azt hiszik ők aztán mindent tudnak és mindent jobban mint más.

egyszerűen most nem tudnak zavarni a dolgok és az emberek. túllépek, felejtek, újrakezdem, reménykedek.

csak az idő telik közben, de az rohadtul. 

(egyébként a Telik című dal járt egész nap a fejemben, mert reggel rákérdezett valaki a veszprémi utcafesztivál miatt és így dallamtapadva maradtam. pedig már hétfő van és hajnali egy. hát így telik az a rohadt idő!) 






Ma már új vonatok robognak, igaz régi síneken
A menetrendet, meg a trendet az internet keresi ki nekem
Konzervatívan sikkesen, nincs rózsa meg már csipke sem
Hisz egyik Grimm mese sem köszön vissza egyik rímbe sem
Manapság nem olvasnak, behódolnak mindenféle vasnak
Legyen az számító vagy szállító, számokban gazdag gép
Mit kér a nép, hát adjatok neki a sok gyors étteremben
Minden kanál után mintha hitel lenne bent az ételemben
Változnak a korok, a világ kerek már a nőknek
Technikával taktikáznak a szingli életművek
Bezzeg régen még téma volt a sok csillag az égen
Mára a romantika nem más, mint antik rom
Minden idős az egyben öreg, meg is mozgatnak minden követ
Hisz aki egy bölcset nem követ, gyökerestül tépi ki a tövet
A fiatal mérges, ha az öreg nyelve érdes
Hisz a vén, csak vénnyel képes élni különben szétes
Úgy hozta a természet, ne csak félig nézd az egészet
Más kor, más osztály, azt osszad, amit hoztál

Zöld volt a mező, színes a rét

Ház ült a völgyben, és kék volt fenn az ég
Zöld volt a mező, színes a rét
Ház ült a völgyben, és kék volt fenn az ég 

Nincsenek megjegyzések: