2012. december 3.

fehér éjszakák

van új Péterfy Bori lemez. alább meghallgató teljesen.

tetszik. bár én már néhány számot hallottam élőben a koncertjeiken, mivel idén újra bevetették magukat a zenei életbe. voltam a Belvárosi fesztiválon ugrálni Borira és a PARK-ban is láttam őket, meg a VOLT-on is belehallgattam a dalaikba. egyébként eddig az összes megjelent Péterfy Bori cd-t megvettem, majd ezt is megfogom, csak egyelőre arra van pénzügyi kapacitásom, hogy éppen ne halljak éhen.

ezenkívül nem is tudom miről írhatnék blogot mostanság. szarságokról tudnék csak, azt meg minek alapon hanyagolom. van ettől függetlenül jó dolog is, de ez ilyen befelé forduló időszak és inkább megtartom magamnak.

az van, hogy a jó dolgokat félek leírni, mert olyan könnyen elillannak, a rosszakat meg igyekeszem elfelejteni, de az meg egyre nehezebben megy. ez már az öregség biztos jele mi?

nehéz ez ősz/tél és úgy összességében ez az év. 28 nap múlva végre véget ér. bízok a 2013-ban. az jobb lesz! jobbnak kell, hogy legyen annál, ami idén volt. 



Nincsenek megjegyzések: