2009. szeptember 15.

érzések

Igazából nem is szándékoztam írni ide ma sem semmit. Nem hiszem hogy olvassa bárki is ezt a blogot, hiszen a másikon a HotDogoson is írok és oda többen járnak (vagy franc se tudja) Csak úgy néha jól esik, ide is bepötyögni néhány sort az éppen aktuális hangulatomról.

De az aktuális hangulatom nem vmi szívderítő. Egy kicsit lenyugodtam, hogy kiadtam a mérgem a dogon. Eléggé idegesít néha az a sok hülye aki az oldalt használja vagy kárt okoz nekünk. Most éppen megvírusozta egy kedves hekker gyerek a dogot, mert bejutott az adminba egy résen. Fasza! Délelőtti megbeszélés után volt mivel kezdeni a délutánt. Öröm volt a fejlesztőknek, meg nekünk is mindenhová új jelszavakat generálni meg átnézni hogy nem e lett komolyabb baj. Noh mind1. Kárt nem okozott, de akkor sem poén ez.

Ráadásul anyu este azzal fogadott, hogy mamám sincs valami fényesen. Ő csütörtökön megy be hozzá, holnap meg anyu húga meg nővére, aki ma is volt. Most vasárnap voltam én is bent, de már most sem festett jól ahhoz képest, hogy azelőtt amikor Bigával voltam tök jó kedve volt ott viccelődött velünk. Nem fogják hazaengedni, és egyre csak rosszabbul van. Félek bemenni hozzá. Nem akarom hogy úgy maradjon meg az emlékeimben ha neadjisten bármi történik vele, mint akit szenvedni látok. Nem!

Ezt sosem szeretném, és azt sem, hogy rosszabbul legyen. Az orvosok nem igazán tudják mi a baja, pedig csináltak már vagy 20 vizsgálatot. Jó, ő sem lesz már fiatalabb, és a szervezetét sem kímélte de azért akkor is... Félek ám rendesen. Ő az én egyetlen nagymamám, és igaz ő sem tökéletes (ahogy senki sem) de én nagyon szeretem, mert csak ő van nekem, és annyi minden jót adott már nekem.


Nah egy ilyen nap után bújnék oda legszívesebben Dávid mellé, hogy jól megölelgessem, és meghallgasson és mondjon valami bíztatót, vagy csak velem legyen egyszerűen. De ez most ugye lehetlen, és a kis lelkemnek nem lett jobb semmivel sem, hogy ezeket a sorokat bepötyögtem ide. Nehéz most nagyon :(
Rossz előérzeteim vannak. Bárcsak ne lennének...

Nincsenek megjegyzések: