2009. szeptember 30.

What are you waiting for?

Nah ez itt a jó kérdés (?) .... Nem tudom mire várok.

Rám tört egy bizonytalan érzés, és most nem jó a lelki világomnak. Éveket adtam eddig az életemből arra, hogy aztán semmi sem váljon valóra abból az elképzelt képből amit megálmodtam. Akkor sokat vártam ettől, hiába. Most is várok, de nem szeretnék hiába. Nincs már felesleges 5 évem. De 4 se nagyon. Most kell lépni, most vagyok még fiatal, és most kell kipróbálni a dolgokat élesben. Türelmetlen vagyok. Ez nem erény, ez extrán bosszantó és frusztráló is lehet. Mindent akarok azonnal és ha lehet tegnapra legyen kész, és legyen meg. Magánéletben, munkában egyaránt. Mi a jó megoldás eme probléma kiküszöbölésére? Még magam sem tudom. De azért igyekszem megtalálni, mert az idő sürget.

Nincsenek megjegyzések: