2009. november 27.

BHG

Valamiért a szar rossz hangulat ereményeképpen ma egész nap ezt a számot hallgattam. Vagyis Beyoncetól a BrokenHeartedGirl-t innen az idióta cím is. Szép szám, és a dalszöveg is igaz. Amúgy ITT megtalálható a tejles fordítás.

I don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna to take breath without you baby
I don't want to play that part
I know that I love you but let me just say
I don't wanna love you in no kinder way, no no
I don't want a broken heart
I don't want to play the broken-hearted girl
No, no, no broken-hearted girl

Felesleges a fordítást elemezni, én már elolvastam és szíven ütött. Amúgy kicsi lelkem most nem a legjobb stádiumban leledzik. Egyedül érzem magam, és hiába a nagy beismerés Tőle, tudja hogy mostanság nem tett meg mindent azért, hogy ápolja a bimbózó kapcsolatunkat ez most nem nyugtat meg igazán :( Pedig szeret. Én is őt. Talán éppen ezért fáj talán annyira ez az egész számkivetett helyzet.

Én ott küzdök a saját kis szigetem, ő meg vígan hajózik a tengeren, néha küld egy egy postagalambot hogy ő jól van, minden tök jó süt a nap, jó az ellátás, jó fejek az emberék, és reméli hogy én is. jól vagyok. Én meg hiába dobálgatom a vízbe a palackpostáimat nem jutnak át az üzenetek hozzá. Biztos bennem is van hiba, hiszen nem szeretem hangoztatni saját széthullott hangulatom, mert azzal csak az Övét rontanám. De az mellett nem tudok elmenni, hogy napok óta megy ez már, és semmi visszajelzés tőle a néhány soros válaszokon kívül, amik most nekem nem elégségesek. Kurvára nagyon nem! Ennél többet érek, és többet is kell tenni értem egy kapcsolatban. Nem nagy elvárás azt hiszem. Nem kell fogni a kezem örökké, és ápolni a lelkemet hiszen alapjáraton nem vagyok bipoláris depressziós és gyógyszerezett kényszerkezelt se, de vannak szar napjaim. Most főleg.

Azt hiszem, hogy nem várok el sokat ebben a kapcsolatban, igyekszem mindig meghallgatni, és együtt érezni. Féltem őt nagyon, jó példa erre a csütörtöki történés. Amíg én érte izgulok ő vígan játszik otthon, én meg picsoghatok itthon és aztán kapok néhány sort msn-en a játékok közben. Fájnak ezek a dolgok igenis. Azért mert erősnek mutatom magam, még vannak gyenge pillanataim. És ilyenkor kéne a megnyugtatás, a tudat hogy bármi történik Ő mellettem van, bátorít, segít, beszélget velem és sokszor elmondja hogy ne adjam fel stb... Ezek meg a stb-k kellenek nekem most határozottan több mennyiségben. Ha már nem látjuk naponta egymást, csak 2 hetente igenis kell a törődés. Engem nem lehet a sarokba állítani, és csak akkor érdeklődni mikor kiborul a bili.

Nincsenek megjegyzések: