2009. november 16.

Nemszeretemhétfő

Olyan hétfői hangulatom van. És nem is tévedés hiszen hétfő van még legalább másfél óráig. Időpontilag legalábbis. Gyakorlatilag meg fasz franc se tudja.

A hétfők csak akkor jók amikor Dávid itt van velem. De most sajnos dolga lesz hétfőn úgyhogy vasárnap már hazautazik. Viszont várom megint már, hogy itt legyen velem és semmit se csináljunk csak feküdjünk az ágyban és beszélgessünk, dévédézzünk, ölelgessen és elmondja, hogy mennyire szeret. Még azt is elviselem, hogy lefényképez alvás közben (amikor is iszonyatosan rettenetes brutális borzalmas zombifejem van, mint általában ébredések után szokott lenni) galád módon.

Tőle még ezt is megbocsátom, az összes többi dolga mellett :) Ő is eltűr engem, azt hiszem egész jól!

Amúgy kicsit hangulatromboló vagyok ma asszem. Kevés bennem a pozitívum és nyomaszt egy két dolog a munkámban amik miatt nem tudok elmenni, de megoldást sem találni egyenlőre rá. Néha azt érzem, hogy a világmegváltást ez esetben másnak írták meg itt és most és én hiába próbálkozok vele az csak szánalmas próbálkozás lesz. És meg nem szeretem a szánalmas dolgokat. Elég szánalmas vagyok én magam is azt hiszem néha.

Nincsenek megjegyzések: