2011. március 29.

#100factsaboutme utolsó felvonás

61. nem szeretem a hagymát, és ahol lehet anélkül kérek mindent (imádnak ezért a Mekikben a pénztárosok)
62. egyszer karácsonykor szánkóbalesetben eltörtem a csuklómat, 2x pedig valentin napon pár lábujjamat. egyszer egy cserepes virág esett rá, idén pedig az üveg szobamérleg.
63. 1 évig jártam jazzbalettra
64. óvónéni/tanítónéni szerettem volna lenni, de a beszédhibám miatt nem sikerült a felvételi
65. minden vágyam egyszer eljutni egy fehér homokos tengerpartra, ahol kék az tenger és pálmafák vannak mindehol
66. nem vettem teljes áron könyvet már nagyon régóta. vagy recenzióba kapom őket a könyvesblogom miatt, vagy elkérem a kiadóktól, vagy 500 ft-ért hozzájutok a Könyvudvarból
67. vakon nagyon gyorsan tudok gépelni mert tanultam gyors és gépírást a szakközépiskolában
68. az általános iskolai darabokban mindig én játszottam a főszerepet. és mindig gonosz karaktert alakítottam
69. csikis vagyok mindenhol, bár tudom egy darabig tolerálni, de egy idő után nem bírom abbahagyni a röhögést
70. nagyon hamar megtudok szeretni embereket és annál nehezebben felejtem el őket
71. nekem volt a legtöbb UV-m, vizsgakurzusom és egyes zhm a BGF-PSZFK banki szakügyintéző 2005-ös évfolyamában
72. szeretem a mekis fagyit sültkrumplival enni
73. végtelenül sokat tudok beszélni bárkivel bármiről
74. nem bírom meginni a szódavizet csak szörppel, simán rosszul vagyok tőle
75. salátán kívül sosem eszem zöldséget (de azt is csak hússal és öntettel)
76. sosem voltam még orvosnál, csak balesetekből kifolyólag röntgenen és betegszabadságon sem voltam még sosem
77. mindig legúglizom magamat és másokat is. jól eltudok ezzel szórakozni, és bármit megtalálok bárkiről. legjobban a vonaton utazó idegen embereket szeretem lecsekkolni és kideríteni arcról meg a közösségi portálokról, hogy kik ők és vajon mit csinálhatnak
78. szeretek az ezo tévére elaludni, meg úgy unblock tévére
79. amióta 99-ben megharapott a barátnőm kutyája mindkét lábamon durván, azóta rettegek a négylábúaktól (csak az agaraktól és a kis termetűektől nem félek)
80. általános iskolában tudtam kézen járni és én másztam fel leggyorsabban a kötélre
81. azt mondják rólam, hogy élő youtube lexikon vagyok. képes vagyok számokat pár dallamról felismerni, együttesek videóklipjét elmesélni és folytatni a dalszövegeket
82. szeretek szerelmes lenni
83. én vagyok a lány, aki kiszivárogtatta a magyar érettségi tételeket 2010-ben :D még a híradóban is szerepeltem (persze kamu volt, mert nem is!)
84. a házimunkák közül a legjobban a mosogatást utálom
85. azt mondják jól megy a röplabda, bár én leginkább azt élveztem benne, hogy más lányokat lehetett fejbe dobni egy jól irányzott adogatással
86. szeretek sokat nevetni és minden hülye poénban benne vagyok
87. a legtöbbször a Büszkeség és balítélet (újabb) és a Love Actually filmváltozatát láttam
88. fagyiból a Magnumot szeretem a legjobban és kiskoromban nem ettem meg a virsli elejét és végét sem
89. 15 évesen csináltam meg az első email címemet
90. semmilyen hangszeren nem tudok játszani, ellenben nagyon felnézek azokra akik igen
91. végtelenül türelmetlen vagyok ellenben nagyon segítőkész
92. nem szeretem ha beleesznek a kajámba, vagy beleisznak a poharamba
93. egy időben nem bírtam lekattanni a mario-ról és folyton nintendóztam, végül anyu elvette és elzárta :D
94. bárhol képes vagyok hülyét csinálni magamból a szerencsétlenkedésemmel (elesek, leesek, nekimegyek és leejtek dolgokat)
95. bármilyen gusztustalan állatot megsimogatok, vagy megérintek, megfogok
96. nem hordok fülbevalót és gyűrűt és karórát sem, amióta eltört a csuklómmal együtt és megállt az idő
97. tudok vasalni, varrni kötni, horgolni és hímezni is és főzni is ímmel-ámmal (majd ha lesz kire akkor gyakorlottabb leszek :D)
98. mindig álmokat valamit és sokszor vannak rémálmaim
99. ha boldog vagyok mindig dúdolok és éneklek valamit, de borzalmasan rossz hangom van így inkább visszafogom magam
100. bárhol képes vagyok bárkivel megismerkedni és barátságokat kötni

2 megjegyzés:

Unknown írta...

A 69.-es és a 73-as rá is igaz :D

Unknown írta...

opsz elírtam nem rá hanem rám :D