2011. március 28.

#100factsaboutme második felvonás

31. szerelmes voltam David Duchovny-ba (X-akták) és David Boreanaz-ba (Angel)
32. többször nyertem szépírás és szép füzet versenyt általános iskolában
33. szeretek vonatozni, buszozni és úgy effektív bárhová menni tömegközlekedéssel
34. 3 éves koromban csináltattak anyuék útlevelet nekem, azóta nincs is másik
35. a világ legszomorúbb napja számomra a május 19-e
36. bármikor képes vagyok bármennyi chipset megenni
37. utálom a túró rudit és mindent ami túrós, mazsolás
38. nagyon szentimentalista vagyok
39. voltam már 3x is Subscribe koncerten
40. egyszer elszöktem a nagymamától vissza az óvodába játszani
41. 7-8 évesen hatalmas telefonszámlát csináltam a betelefonálós játékok miatt anyuék nagy örömére
42. gyűjtöttem a matricákat, lutra albumokat
43. egy pár hónapon át adatrögzítés céljából Magyarország összes iskoláját (általános, szakközép, gimi, szakiskolák) és óvodáját felvittem egy excell táblázatba
44. kedvenc rádióm az MR2
45. ha lehetne mindig fekete színű ruhákat hordanék, mert az a kedvenc színem
46. mindig van nálam olló és ragtapasz (sosem lehet tudni mikor ér valami baleset)
47. rosszul tájékozódok és néha nem tudom melyik a jobb és balkezem és eltévedős vagyok
48. anyukámék angol agárkutyákat tenyésztenek és van itthon egy halom kutyánk akikkel versenyekre és edzésekre járnak
49. a kávét 2 cukorral iszom és sok tejjel
50. 5 éve minden hónapban megveszem a Joy és Glamour magazinokat
51. amióta megtanultam fütyülni, azóta nem ettem répát
52. régen sokat rajzoltam szénkrétával
53. szakközépben majdnem megbuktam kémiából és többször matekból is
54. utálom ha fényképeznek mert mindig hülye fejeket vágok
55. eddig még Bécsen és az aggteleki határnál (pár Szlovák falunk kívül) tovább nem jártam sehol sem külföldön
56. imádom az egyenruhás, öltönyös pasikat mert szexik
57. 2,75-ös dioptriás szemüveg hordok, mert nem látok jól távolra
58. határtalan mennyiségű pénzt el tudok költeni kajára, piára, könyvekre és ruhákra
59. egyszer egy szánkóbalesetben eltörtem a csuklómat
60. utálok egyedül aludni és egyedül ébredni

1 megjegyzés:

Fruzs írta...

ide kb 1 hete akartam kommentelni, csak lemerült közben a telefonom... szóval a 31-eshez: a két úriember nekem is nagy <3, de előbbi a Californication, utóbbi meg a Bones miatt. És se az X-aktákat, se az Angelt nem néztem soha :)