2011. március 27.

#100factsaboutme első felvonás

1. én voltam az első a faluban 86-ban akit Anettnek hívtak
2. a mákot csak szárazon tudom megenni és zacskószámra
3. 7 éves koromra fejből tudtam szavalni Petőfi Sándor János vitézének első kalandig tartó részét az összes tanárnéni nagy csodájára
4. az első pasimat Antalnak hívták és egy napon volt a névnapunk
5. egyszer öltöztem be farsangon, akkor is királylánynak
6. imádom a neonpink színt
7. fagyasztott málna függő vagyok
8. egyetlen igazolatlan órám volt szakközépben, az is csak azért, mert a portás azt mondta hogy nem lesz helyettesítés az irodalomórának úgyhogy menjünk haza, de aztán mégiscsak lett
9. 3 éves koromban szétvágtam a lábfejemet egy kapával a mamám kertjében mert az utcán lovak mentek én meg rohantam megnézni őket és nem vettem észre a kapát :D
10. volt egy vörös macskám, akit Garfieldnak hívtak
11. egyszer általános iskolában elküldtek egy matematika versenyre és borzalmas volt
12. imádom szamárfülezni a könyveket
13. csak vékony multit (narancssárgát) veszek, ha rá akarok gyújtani
14. mindig van nálam egy könyv és legalább fél liter ásványvíz
15. gyűjtöm az idióta nyakláncokat, medálokat
16. életem egyik legjobb döntése volt hogy megvettem az iphone4-et
17. a nutelláskenyeret a legjobban csemege uborkával szeretem enni
18. orvosilag megállapítottan alvászavaros vagyok
19. dolgoztam a Blahán a Mekiben egy nyáron át
20. kiskoromban volt egy fekete-sárga BMX-en, amit minden fiú irigyelt
21. egyszer majdnem beszakadt alattam egy tó jege
22. a bal kisujjam egy ujjperccel rövidebb mint a másik kezemen lévő
23. 3 blogom van és 2 tumblerem
24. 5 és fél évig jártam egy focistával és heti rendszerességgel meccsekre mentem szurkolni neki
25. még mindig tudom a számlatükröt és a számlaszámokat a BGF-PSZFK-s időkből
25. imádom a pandamackókat
26. régen vadászgörényt akartam tartani, de anyukám nem engedte
27. rózsaszín tapéta van a szobám falán arany pöttyökkel
28. ha alkoholt kell fogyasztani akkor csak a rum&kóla jöhet számításba
29. profi vagyok popcorn pattogtatásból
30. szakközépben jártam magasugrás szakkörre

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Wowww, nem is mesélted, hogy voltál matekversenyen! A szamárfülezésről pedig hamar szokj le, ilyet nem szabad. :)