2011. március 9.

csíkos kis vaddisznó

csak hogy a kommentekre is érkezzen válasz:

igen, élvezem hogy dagonyázhatok posvány kis életem mocsarában. összerinyálok 100 blogpostot, aztán irok egyet, akiben megköszönöm a barátoknak meg mindenkinek, hogy kitartottak és végig biztattak hogy ne adjam fel és lám meg is lett az eredménye.

igazából ennél voltam már csilliónyiszor szarabb helyzetben, hangulatban de mindig jól kijöttem a dolgokból. most sem lesz ez másként, csak ki kell várni :) meg szeretem a helyzeteket durván eltúlozni, aki ismer az tudja jól

viszont amig nem vagyok 100%-os, addig meg marad a dagonya.
(biztos kis csíkos vaddisznó voltam előző életemben)

2 megjegyzés:

Vaníliás Vattacukor írta...

Tedd azt, ami neked jól esik. Nyilván ez a te blogod, a te érzéseid, és ahogy írtad, akinek nem tetszik, nem kell olvassa.
Amúgy meg tudom nagyon jól, hogy mit érzel, meg hogy eltúlzod a dolgod (szerinted), de én is ugyanezt csinálom, úgyhogy kitartást :) Egyszer neked is kisüt a nap :)
Én szeretlek, bármi van tudod hogy hol találsz. ;)

Borsos István írta...

Szia! :)

Legalább kiadod magadból a szart és pont. Tudom, hogy lesz jobb, mert mindig jobb, de van időd összeszedni magad. Végül csak te tudod magad összerakni és mi csak a partvonalról osztjuk az eszet.