2011. március 9.

nőnapra

a napra lehet nézni, de rám nem érdemes mostanság. nem is vagyok igazi nő, csak valami kicseszett hologramos kép és lehet pont ezért nem is kaptam rendes "élő" virágot nőnapra.

igaz végül is egész nap itthon voltam, szóval még annak sem adtam meg a lehetőséget, hogy bárhol a kezembe nyomhassanak egy megszáradt kórót. csak a boltig sétáltam le, ahol megkaptam nagynénémtől, hogy ritka szarul nézek ki (háháháhá úgy is érzem magam) úgyhogy inkább hazajöttem. dolgoztam minimálist és próbáltam írni a szakdogát de egyszerűen iszonyatosan borzalmasan üres vagyok.

nincsenek bennem gondolatok és teljesen mindegy mit írok le hülyeség. és ráadásul előjött az a szokásos tendencia, hogy minden mást szívesebben csinálok mint, hogy írnám. például ma főztem carbonara tésztát és sütöttem egy pizzát magamnak. összepakoltam a konyhában, és rendbe raktam a könyvespolcomat. persze, miután megcsináltam ezeket, sírtam egy jót, hogy mennyi időt basztam el és leültem a gép elé írni, de nem ment.

nem tudom mit tudnék csinálni már magammal. szánalom vagyok!

lehet hogy majd akkor faszábban fog menni, amikor már csak napok lesznek hátra a leadásig? nem tudom, egyelőre egy rakás szarságot hordtam össze 10 oldalban. még 20 oldal kell legalább.

amúgy nem csak a szakdogával van teli a hócipőm, hanem az internettel is. faszságokat olvasok a hírportálokon és úgy felidegesített a munkám és szarakodás hogy a telefont sikerült a falhoz vágnom. ugyanekkor szánalmas emberek tweetjeit olvastam ma a yamm-on és idióták vannak a facebookon.

szerencsére mostanság egyiket sem használom, illetve ma használtam arra, hogy pár ember kivételével mindenkit blokkoltam, tiltottam, unfálóztam és vagy blokklistába raktam, hogy rámcsetelni se tudjanak ha online vagyok.

persze még mindig vannak, akik tudják a telefonszámomat és fel is hívnak, hogy olvasták a csodálatosnál csodálatosabb postjaimat és ne depizzek ennyit, még nincs itt a világvége stb..stb..

hát, ez márpedig egy kibaszott rinyablog számomra és a lelki üdvözülésemért, ahol csúnyákat káromkodhatok és jól esik itt levezeti a feszkót.

(de nyugi nem tart ez örökké, én is tudom!)

ahogy a telefonban is megmondtam: akinek nem tetszik nem kell olvasni! ennyike

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Te Anett, nem tervezed, h befejezed ezt az onsajnalat mocsaraban valo dagonyazast? :) Ennel te sokkal erosebb vagy szerintem, meg igy csak magadat is lehuzod. Nem kell, pozitivkodjal!

Ildikó írta...

Szerintem inkább toljuk a hozzádlátogatásomat a leadás utánra. Csak írogasd nyugodtan, majd megjön az ihlet, nyugi. :)