2011. augusztus 10.

best of birthday

1986.08.10. mindenki az első Forma 1-es Magyar Nagydíjra gyúrt. a fekete fehér kockás zászlót Nelson Piquet-nek lengették Mogyoródon, eközben pár kilóméterrel arrébb a kerepestarcsai kórházban apu, meg anyu azonban jobban örült annak a hírnek, hogy egészségesen megszületettem.

1991. 08.10 3 éves szőke kislánykoromban kaptam egy rózsaszín szivárványfüles nyulas táskát, Duplo-t meg egy xilofont és életemben először volt szülinapi tortám is. meg fénykép arról, hogy eszem.



1993. 08.10. a 7. szülinapom előtt nem sokkal kivették a manduláimat, de szerencsére mire kijöttem a kórházból rengeteg németországból importál csoki és ajándék várt, amit apukám hozott nekem a németektől. asszem akkor ettem volt először szerintem igazi Haribo gumicukrot, Bounty-t meg Twix-et.

1999.08.10. 13 évesen apu nélkül borzasztó nehéz volt kibírni ezt a napot...

2004. 08.10. hiába voltam már 18 éves és csaptunk nagy családi bulit valahogy ez a nap nem került be a legjobb partik sorába. sikerült ugyanis egy embernek kisebb felfordulást csapni és beégetni az ünnepeltet, azaz engem, úgyhogy arra emlékszem, hogy nem volt jó.

2006. 08.10 beléptem a második X-be, Antonio Banderes meg 46 éves lett. durva. lehet hogy ő is parfümöt kapott ajándékba a pasijától mint én?

2007. 08.10. kaptam két darab héliumos lufit, stílusosan rajta állt ugye a 21-es bűvös szám. Amerikában ettől a naptól kezdve legálisan fogyaszthattam volna alkoholt, ha akarok. akkor még Magyarországon sem akartam egy korty piát sem inni. jobb is szerintem mert ekkoriban minden vágyam az volt, hogy megszívjam a héliumos lufikat, de kiröhögtek, hogy ez gyerekes.

2008.08.10. hiába voltam 22 éves mindenki elfelejtette ezt a családból és rászerveztek mindenféle dolgokat erre a napra. Szabi moziba vitt, az akkor startolt Batman filmre kaptam jegyet. hurrá! a film baró volt, minden más szar.

2009.08.10. egy tök friss kapcsolattal persze, hogy kellemes egy születésnapot átélni, még ha az hétfőre is esett. bár az nem dobta fel a napomat, hogy Dávidka aznap utazott vissza Pécsre és csak szeptember elején láttam újra. jah meg persze dolgoztam, mert nem voltam előrelátó.

2010.08.10. ebben az évben vettem ki szabadságot a szülinapomra életemben először, és nem csináltam semmit. Dávidka nálunk "nyaralt", anyuék hozzám vágtak 2x2 liter kólát meg 15 mignyont és boldog voltam.

2011.08.10 kicsit nehéz volt ez a nap. nagy szerencse, hogy nem volt senki a szerkiben rajtam kívül és nem látta a vergődésemet. negyedévszázadosnak lenni nem annyira felemelő érzés, főleg ha végiggondolom a 15 éves koromban tett célkitűzéseimet. hagyjuk! erre külön rinya postot kéne írni

amire viszont a legbüszkébb vagyok, hogy ilyen barátaim vannak! szerveztek, felköszöntöttek, igazi tortát vettek tüzijátékkal meg csillámpóni marcipánfigurával és tök menő ajándékokat kaptam. hihetetlen érzés, hogy számíthatok egy maréknyi emberre jóban/rosszban. KÖSZÖNÖM NEKTEK ezt a csodás estét!

hajnali fél 2 felé mintha láttam volna egy kósza hullócsillagot, kívántam is egy jó nagyot, miközben majdnem megfagytam a panelház felé sétálva. mikor múlt el a nyár? hová lett? hozza valaki vissza!

Nincsenek megjegyzések: