2011. augusztus 9.

körök

holnap le kell fussam az anyu+Robi kört mert ma még el tudtam tusolni azzal, hogy nem vettem fel a telefont, de holnap fel akarnak köszönteni a szülinapomon és el kell viseljem az okos kérdéseiket. vasárnap pedig élőben is mindezt.

"miért viselkedtél így? biztos nem tettél meg mindent! végre egy normális srác, erre elpuskázod! biztos miattad van. tuti flegma vagy lusta vagy rendetlen voltál stb... és látta hogy nem pálya a téma ezért lelépett"

kíváncsi leszek, mennyire tudják tolerálni magukat. én meg őket. sajnálkozni fognak és lesz egy két olyan kérdés, ami majd fájni fog, de majd elmúlik.

a többi kör (barátok, ismerősök, netes arcok) le van döbbenve. még én is.

3 megjegyzés:

Imola írta...

na igen, teljesen ismerős a szitu, hogy a család azt hiszi, mindent csak Te baltázhatsz el, a másik viszont tökéletes, sőt, majdhogynem áldozatként állítják be, mert eddig elviselt téged. ez a legnagyobb hülyeség a világon! nem Te rontottad el!

Ildikó írta...

Imolának igaza van...

Borsos István írta...

Biztos vagyok benne, hogy talpra fogsz állni! Meghallgatunk és segítünk ha szeretnéd. :)