2011. augusztus 4.

napi anno augusztus

2005. 08.04. emlékeim szerint ez volt az az év ahol azt hiszem sikerült begyűjteni az "életem legszarabb nyaralása" címkét. 10 napból 8 nap szakadt az eső megállás nélkül. Bükfürdőn voltunk a Romantic kempingben (de egyáltalán nem volt romantikus) egy lakókocsiban Szabival. egy darab dvd-t vittem (Harry Potter és az Azkabani fogoly, ezt legalább 28x megnéztem, kívülről tudom azóta is). naponta jártam újságokért a boltba, hogy legyen ami lekössön és hiába volt nálam az esernyő így is szarrá áztam. persze mivel határhoz közeli volt a hely a lakókocsi tévéjében nem lehetett csak német adókat fogni. sosem néztem még ennél több német Vivát, ProSiebent és megdöntöttem az alvási rekordomat is. 20 órán keresztül csak aludtam. találtunk franciakártyát de mindig én nyertem römiben, ezért Szabi megsértődött (nah jó nem csak ezért, volt ott más is csak nem emlékszem már) és inkább angolt tanult a nyaralás alatt végig. persze, amikor hazajöttünk kitört a kánikula, tombolt a 40 fok (meg én is!) és látni sem bírtam Szabit pár napig ennyi kényszeres összezártság után.

2006. 08.04. több millió forintot számoltam meg a takarékszövetkezetben, hurcolásztam több százezret a postára miközben lóbáltam a teszkós szatyrot amibe beledobálták a pénzt. vicces volt. aznap délután megkaptam a 3 hónapos gyakorlatomért járó csekély 19.000 forintot is és azt terveztem, hogy milyen ruhát vásárolok belőle a hétvégén. nem sok mindenre jutott, de azóta is tudom hogy a pénz nem boldogít csak jó ha van, meg úgy könnyebb az élet.

2007.08.04. semmi érdemleges dolgot nem csináltam. tipikus nyári szünet, anyu dolgozott, rám bízta a háztartást, meg a hiperfontos feladatot hogy vegyek lottószelvényt. Szabiéknál házfelújítás volt, így nálunk lakott csak akkor járt haza ha segíteni kellett valamiben. például ekkor éppen kéményt bontani így én otthon unatkoztam mert minden barátnőm nyaralt, csak én nem.

2008. 08.04. szokás szerint munkával kezdtem a reggelemet, de nagyon ügyes voltam mert mindent elrendeztem már délelőtt úgyhogy olvashattam sokat. Szabi pár hónapja kezdett el dolgozni egy nagy cégnél és konkrétan reggel 6-tól este 23:00ig színét sem láttam. ekkor már együtt laktunk, de csak hazajött és beesett az ágyba én meg ezt már egyre nehezebben toleráltam. meleg volt meg nyár én meg el voltam hanyagolva keményen, ezen siránkoztam egy bejegyzésben.

2009.08.04. semmit sem postoltam 2 éve, csak annyit írtam hogy vihar van és várom a villámokat. meg bemásoltam egy idézetet Flauberttől. mondjuk ez megbocsátható mert szerelmes voltam. 2 napja, és akkor még azt hittem, hogy Pécs nincs is annyira messze és hogy minden jó lesz. (ma már természetesen sehová sem írnám ki senkinek sem a következő gondolatokat)

A szerelemnek hirtelen kell érkeznie, villám és mennydörgés között - mint egy égiháborúnak, amely úgy szakad az életre, felforgatja, elragadja az ember akaratát, mint a falevelet, és örvénybe sodorja mindenestül.

2010.08.04. ekkora már csak kábé hetente egy postot írtam összesűrítve a hét eseményeit, így nem emlékszem, csak arra, hogy 3-án találkoztam először Pikszivel személyesen, akivel dedikáltattam A fekete zongorát magamnak, meg PuPillának. hiába zajlott a nyár nem annyira tudtam felhőtlenül élvezni mert rettegtem az ősztől és attól, hogy Dávidka Pécsen milyen időbeosztással fog tanulni és látjuk-e majd egymást hétvégéken. pár hónap múlva ki is derült, hogy ez így nem is olyan egyszerű...

2011.08.04. hihetetlen, hogy az eső és ez a hektikus időjárás mennyire el tudja rontani a kedvemet meg a napomat. mondjuk igazából annak sem kéne számítani igazán, hogy esik, hiszen csak víz, de mégis...talán a jó megoldás az lenne, ha lenne mindig nálam esernyő. ma ez otthon maradt.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Nálam volt esernyő, de Pécsen úgy szakadt egész délután, hogy nem használt semmit. :S