2011. augusztus 1.

vásárlás

azt hiszem elmúltak azok az idők, amikor még egy-egy plázashopping túra feldobott. nem okoz örömöt járkálni a boltokban és válogatni a ruhák között.

ma elmentem, hogy vegyek egy egyszerű ruhát a hétvégi esküvőre és több órányi időt elbasztam azzal, hogy végignéztem a boltok polcait. sok üzletben voltam és bevittem vagy 10 próbafülékbe vagy 50 ruhát de egyszerűen semmi. az akciós ruhák gagyik, az őszi divat nem tetszik és nem találtam semmi magamra valót. az S-es ruhák kicsik, az M-esek lógtak, az XL-esekbe 2x is belefértem. van ahol a csipogó miatt nem jött rám a ruha, volt ahol a csipogót rakták össze a ruhán lévő övvel amit így kikapcsolni sem lehetett rendesen. agyfasz.

pedig tényleg bármit megvehetettem volna, de egyik sem kellett. régen úgy kellett kirobbantani a plázákból, halomra vásároltam a ruhákat. most szerintem utoljára 2-3 hónapja vettem bármit is. vagyis persze néha veszek egy-egy darabot, ami megtetszik és éppen jó rám, de az hogy "nah most ezt és ezt beszerzem, mert szükségem van rá" körutak mindig csúfosan végződnek. és már nem is okoz örömet a vásárlás.

egyébként ha már vásárlás, az első rendes fizetésemet több mint fél óra alatt elvertem ruhákra. nem néztem az árcédulát csak megvettem ami tetszett és vígan távoztam egy halom cuccal.

4 év alatt sokat változtam azt hiszem.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Miért nem mész a piros Tally-s rucidban? Szerintem tuti jó választás és abban nagyon csinos vagy. :)