2012. március 5.

minek

Keresem én is a pillanatot, hogy észrevedd, hogy tudd: Vagyok!
Én is adhatok, csak hidd amit érzel csukott szemmel, s ne menekülj el!

Így nem hallom a dallamod,
Így nem érzem a ritmusod,
Így nem látom a szemedben a fényt,
Ha mindig lehunyod!




gyertek velem szombaton Marge koncertre a Sirályba, addig meg töltsétek le az albumot legálba INNEN. jó! tényleg!

egyébként meg zajlik az élet és még csak hétfő van. holnaptól kreszt tanulok, a hétvégén nem igazán sikerül választani a programok közül és tudom, hogy már szerdán hullafáradt leszek a sok mennyiségű közlekedési tábla és mindenféle forgalomhoz kapcsolódó kresz-szabálytól. kicsit félek, hogy milyen lesz. meg úgy mindentől félek mostanság.

2 megjegyzés:

Judy írta...

De jó! Én is most kezdtem a jogsit, ez a 3. hét (azt hiszem), hogy KRESZ-et tanulok, plusz mellette EÜ-t. Biztosan tetszeni fog, meg sikerül majd minden. Legalábbis én ezekkel győzködöm magamat. :D A tetszéssel mondjuk nincsen gond, a fáradtsággal inkább... :\ Kitartást hozzá, meg miegyéb. :]

Mia írta...

Szia! Én 2010 év végén kezdtem a kreszt, és most lett meg a forgalom vizsgám. :) Ennél lassabban szerintem keveseknek menne. Hidd el menni fognak a közlekedési táblák! Félni sem szabad, hiszen süt a nap! ;) Kitartás!