2012. március 6.

ölelések, tengelykapcsolók és a hűtővíz

mindig mikor belekezdek valami újba és hazaérek az üres albérletbe, akkor mindig elfog az az érzés, hogy hiába küzdök magamért, hiába tanulok, hiába próbálkozom, ha nincs kivel megosztani az örömömet meg ezt a rengeteg sok új élményt akkor az kevesebbet ér.


pedig tudom, hogy nem, csak mégis ez ilyen megfogalmazhatatlan dolog.


hiányzik valaki. olyan társféle ami nem azonos a barátokkal, lakótárssal, kollégákkal és családtagokkal stb..


nem egy konkrét személy hiányzik, hanem az állandóság, hogy ott van a tudat, hogy hazarohanok és azonnal megoszthatom valakivel elsőként az élményeket és ő mosolyogna azon, hogy bénának tartom magam, én meg mesélnék arról, hogy mit tudtam meg a tengelykapcsolókról és úgy összességében elmondanám a napi mesémet arról, hogy mi volt a munkában, mi van a barátaimmal, mit ebédeltem és mi volt a kresz órán. csak úgy mesélnék és lenne aki meghallgatna és kérdezne én meg válaszolnék két ölelés között.


persze tudom, hogy egyedül is megtanulhatom, hogy a hűtővíz hőmérséklete akkor a legjobb ha 80-95 C fok között van szóval megmagyarázhatatlan dolog ez. biztos a fáradtság teszi, azt hiszem most 2 hétig amíg 5-től 8-ig kresz órán fogok ülni lesznek még ilyen blogpostok.


nincs baj tényleg, csak néha elveszettnek érzem magam és ilyenkor a legnagyobb szükségem lenne arra, hogy valaki megölelgessen. hát ennyi a sztori, semmi több!


(egyébként a kreszt oktató hapi jó fej, 5 fiúval és egy nővel ülök az órán. ebből 4 srác csak nagy motoros vizsgára megy, nekik B kategóriás jogsijuk már van. március 26-n lesz az első tesztes vizsga a központban. vettem kresz könyvet, holnap befizetem az első részletet aztán mindent bele!)

3 megjegyzés:

Mimozagirl írta...

Hova jársz KRESZ-re? Nekem nem kellett 2 hétig járnom, csak 5 alkalom volt, 6-tól 9-ig... Vezetni meg reggel fél7-re jártam általában. Munka mellett elég fárasztó volt megcsinálni, de kitartást, nem olyan nehéz az! És le lehet tölteni a KRESZ vizsga gyakorló programot valahonnan, mindig van, aki felteszi, azon gyakorolj és akkor meglesz a vizsga elsőre (mint nekem:))

A Társ meg majd jön, amikor itt van az ideje.

zakkant írta...

Ide járok az albérlet mellé Kreszre (Auto-plusz Autósiskola) A héten még megyek végig, aztán jövő hét ugye rövid hét, úgyhogy ennyi lesz csak. Lesz programom majd a héten, úgyhogy 26áig csak megtanulom a válaszokat és aztán én is elkezdhetem a rutint. Én is meló előtt tervezem a vezetni járást, igazából akkor érek csak rá nagyjából. Remélem hogy gyorsan meglesz. köszi a szurkolást! :*

yp írta...

hát ez az időszak még csak-csak. Aztán jön a tavasz komoly része, amikor aki tud, már aktívan dolgozik a nyári terveken. végül nyáron senki, de senki nem marad a városban. kár. egyékbént vannak ilyen nyári vasárnap délutánok, amikor a legjobb görkorizni, mert sehol senki, :) ajánlom