2012. március 24.

nyüssz

egy kicsit úgy érzem, hogy ez a hét sosem fog véget írni. pedig már szombat van, de ettől függetlenül mindjárt megint kelni kell és csinálni tovább. azt hiszem utoljára az államvizsga hetében voltam ilyen fáradt és messze még a vége.

ma 2 órán keresztül nem csináltam effektív semmit, csak annyi történt, hogy nem ültem itthon a gép előtt, ettem, ittam, beszélgettem, nevettem, sétáltam és kinn voltam a levegőn. kellett, hogy valaki egy kicsit kiragadjon a nonstop munka és a minimális maradék időben lévő tanulás mellől.

(egyébként írtam előzőleg egy végtelenül hosszú postot arról, hogy mi minden miatt nyüsszöghetnék meg panaszkodhatnék, de rájöttem, hogy másoknak sokkal rosszabb mint nekem, úgyhogy inkább befogom a számat és nem alszom el negatívan. úgyis minden napban van valami jó. a maiban is megtaláltam, pedig délután nem hittem volna ebben.)

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Megoszthattad volna velünk ezt a jó dolgot igazán! :)