2012. április 25.

baszd meg szívem!

egy kicsit hihetetlen abba belegondolni, hogy 24 órája ilyenkor Szegeden a JATE klubban ugráltam a Kiscsillag Holding című dalára (meg még sok sok másikra is) Istvánnal. 

ő nem hitte, hogy én komolyan gondolom, hogy lent leszek a ház előtt 5 perc múlva mikor megírta, hogy akkor menjünk Szegedre. én nem hittem el, hogy ő tényleg itt lesz 5 percen belül és tényleg lemegyünk.

de hát #mostvannyár #mostvagyunkfiatalok vagy mi. élmény volt! és muszáj leírnom megint, hogy a Kiscsillag még mindig jó élőben, akkor is ha Lovasi elfelejti a szöveget.

bónusz, hogy végre láttam Szegedet egy kicsit közelebbről a tavaly nyári 3 perces ott tartózkodásos átszállásom után. tök szép város, ahol kedves emberek laknak és van ultramenő kivilágított körforgalom, szép új villamosok, sok sok tér és pad, a villamossínek között meg igazi fű van. és a saját két szememmel láttam, hogy van Meki is! :D 




A Hold inget vált este
Árnyékom mögött
Indul a város be, csak én nem jövök
A házak egy liftben indulnak el, emeletek, szobák, ajtók,
Le aztán fel
Felettem záródnak észre sem veszem
Felhő, lombok, szerelmek, baszd meg, szívem!

3 megjegyzés:

Adri írta...

Szeged tuti nagyon, főleg az EU támogatások hada, meg a kombínó villamosok óta, de amúgy nem nagyon izgalmas hely. kivéve mondjuk ha az ember külföldi és orvosis.(meg akkor olcsó is.)

Ildikó írta...

Tyűűű, azért néha meg tudsz lepni. :D

fightclub írta...

:)) nem csoda, hogy tetszett Szeged. Annyira hangulatos az egész város, teljesen szerelmes vagyok bele. Imádok éjszaka sétálni.