2012. április 23.

there's gotta be more to life

olyan semmilyen hangulatom van. alig aludtam éjjel, volt vagy hajnali fél 3 mire effektív alvást sikerült produkálni. hajnali 5 óra 45 előtt holtkómásan nem igazán voltam képes az összefüggő és értelmes beszédre a telefonban, amikor egy kedves fiú felhívott, mert megígérte. magamhoz képest nagyon korán keltem és azt hiszem elszoktam már ettől. vidékről még mindig fárasztó beérni a városba.
napközben egész sokat dolgoztam, volt pár üresjárat, de túlélhető volt ez a nap is. miután hazaértem el akartam menni futni, de helyette bealudtam 1.5 órára. aztán elrohantam a boltba vettem egy chipset meg egy kroászont, mert majdnem éhen haltam.

az esti mosásnál kihagytam a színfogó kendőt a mosógépből és az egyik új pólóm befogta a fehér atlétámat kékes-rózsaszínre. dolgoztam még előre is és olvastam is még ma.

és még csak hétfő van.
én meg rohadtul unalmas lány vagyok ezen blogpost alapján. 

lassan telnek a percek. kéne valami pörgés. 

ugyanitt: érzem, hogy a hétvégén lesz valami durva dolog. valami nem jó, de nem tudom megmondani hogy mi és kivel. csak érzem.

Nincsenek megjegyzések: