2012. április 19.

csillag vagy fecske?

ma megnéztük a Vígszínházban "A lovakat lelövik ugye?" színdarabot és felcsendült benne a Csillag vagy fecske. és most ez szól repeat és egyébként is. ez az a nap, amikor nem tudom eldönteni, hogy mitől volt jó, miért volt érdemes felkelni és csinálni a dolgaimat. 

olyan magammal össze nem egyeztethető gondolataim vannak, hogy én is meglepődök rajta. érzem, hogy egy hajszál választ el attól, hogy rázúdítsam a világra ezeket, csak egy kicsi kell hozzá, egy kis alkalom, egy kis szó, egy rövid mondat. egy bármi.

de én nem akarok alkalmakat. nem akarok szavakat hallani, nem akarok mondatokat olvasni. néha nem akarok én már semmit sem úgy hiszem.

nem akarok embereket megbántani.




Maradj otthon, nézzél TV-t
Töksötét vonatokat mutat minden csatorna
Mennek utas nincs egy se
Csak a büfékocsiban állnak (részegen)
Ketten, amelyik rosszul van az vagyok én
Kár, hogy most mutatnak az elébb még
Istent dicsértem én

Végül is mindegy is

Tudtam, hogy nem is jössz
Este csillag voltál
Nappal meg fecske

Minden föld bevetve

Minden nő rendbe
Na, ezt hagyom itt neked
Te csillag vagy fecske!

Nincsenek megjegyzések: