2012. április 20.

ha én lennék a szerelmed

múltkor nem sikerült az A38-as hajóra jegyet venni, de az Akváriumban már jutott. 1 hete már megvettük a jegyeket, amikor Dorina egy gyenge pillanatában igent mondott, hogy eljön velem. 

kellett nekem ez a koncert.

szeretem az összes Kiscsillag számot, pluszban kinyitották a klub nagytermét, Lovasi még mindig idióta, a zenekar egyetlen helyes tagja még mindig Ábel a dobos, aki szólózott is. volt sok kedvenc dal, volt ugrabugra. Lovasi küldött dalt a Kolin bandának, kiderült Lecsó jó lenne új köztársasági elnöknek mert korrekten korrupt és utoljára 10 éve játszottak az akkor még Gödörnek nevezett helyen, és még Kispálként. volt Kockacukor, Elegáns tűnődés, Van-e szándék, Fishing on Orfű, Mol kútnál, Feketemosó, Bánat, Olajoshordó, Sirály meg még egy halom kedvenc.

mondjuk a Ha én lennék a szerelmedet egyelőre nem sikerült még überelnie egy dalnak se. ez ilyen örök kedvenc, bárhol, bármikor. akkor is ha szerelmes vagyok, akkor is ha nem.

(ugyanitt: ááááhhh hagyjuk. nem írok nyálas dolgokat a szerelemről, mert száni dolog lenne. csak leírom apró betűkkel: jó lenne már szerelmesnek lenni és szeretve lenni, de úgy igazán!

Ha én lennék a szerelmed
Biztos nevetnél néha
Persze nem többször mint most
Csak rosszabb vicceken ha én a
Szerelmed lennék
Mindig máshogy neveznélek
Termések állatok kis izék
Magamban most is beszélek

Ha én lennék a szerelmed

Biztos hogy a miénk lenne
Az egyszerű igazságok boltja
És te eladó lennél benne
Ősszel mindig lemennénk
A tengerpartra szlottyos fügét
Enni a kiégett fű közül
Akkor ha én lennék

Ha én lennék a szerelmed
Sok szerencsét hozzám
Ígérem nem leszel hibás
De sok múlik majd a kémián
Én már elterveztem mindent
Egy életre elég a dolgunk
Igérem nem lesz sok időnk
Egyedül lenni úgy már voltunk

 

Nincsenek megjegyzések: