2012. április 13.

mégegyszer

mostanság elég sokszor hallgatok Kispál és a borzt. régen akkor hallgattam a dalaikat, ha szomorú voltam és enyhén depresszív. ez manapság nincs így, csak úgy egyszerűen jól esik nosztalgiázni azokon a dalokon, amiken egykor bőgtem, szomorkodtam, sétáltam, bringáztam, ugráltam egy koncerten, hangosan énekeltem őket másokkal együtt mindenféle random helyeken, sőt azt hiszem egyszer sikerült a Velőrózsák albumra megírnom egy baromi hosszú és durva levelet is az egyik (azóta már ex) pasimnak.

szóval mégegyszer van és jövő héten egy ráadás Kiscsillag koncert. ha már Lovasi András!




"Köszönöm, hogy mikor királynak hittem magam
Nem szóltál és hagytál egy ideig az udvarodba' kóborolni
Hogy az alattvalóid is beavattad és ők is hódoltak nekem
Jó móka lehetett, de én is megtaláltam a számításom

Csak még egyszer

Még egyszer
Még egyszer
Még egyszer
Kapudon kopogtatok, aztán meg dörömbölök,
Hogy engedj be éjjel
Ma éjjel, ma éjjel, ma éjjel, ma éjjel"

Nincsenek megjegyzések: