2012. április 13.

napi anno április 13.

2006. április 13. a Csillámpóni rezidencia felújítás alatt állt, így én hetek óta az akkori pasimnál és szüleinél (Szabiéknál) laktam. arról blogoltam, hogy jó ott lenni, de rohadtul szeretnék már a saját szobámban, a saját ágyamban, a saját ágyneműmben aludni.

2007. április 13.életemben először voltam a Gödör klubban, mert nyertem jegyeket a Heaven Street Seven koncertjére. mivel Szabi előző nap zh-zott és nem aludtam semmit sem mert tanult, így este 22:00 előtt el jöttünk a Deák térről, mert el kellett érni a 22:50-es vonatot. és igen! egy percet sem láttam a koncertből, mert addig kb csak hangoltak. én maradtam volna tovább, ő húzta a száját, hogy menjünk haza mert fáradt és nem érdekli a zenekar, úgyhogy végül engedtem. ez a kép a koncert napján készült, asszem itt már sejtettem, hogy elfuserált estém lesz a végére. (azóta is bánom, hogy nem maradtam ott a koncerten)

2008. április 13. Szabival az Állatkertbe mentünk, mert kaptam ingyenjegyeket a cégnél. simogattam tevét, görényt, ráját és készült vagy 800 fotó (nem én fotóztam egyébként). voltunk vásárolni cipőt nekem, meg megnéztük a Szakíts ha bírsz című filmet dvd-n.  utána azt hiszem sikerült össze is vitáztunk a filmen mindenféle párkapcsolati látásmód miatt.  (#arcpálma)

2009. április 13. Húsvét hétfő volt és senki sem locsolt meg így vekengtem egy sort, hogy el fogok hervadni. anyuék elhúztak bográcsolni így én itthon maradtam tanulni a zh-imra. délután később kimentem hozzájuk, de csak arra volt erőm, hogy végigfeküdjek egy pléden és aludjak. olyan tavaszi fáradtság volt rajtam, hogy nem igazán voltam használható. arról írtam még, hogy várom a másnapi spinning órát és indult vagy 4 kampány is a site-on, plusz halom beadandót kellett megcsinálnom úgyhogy zajlott az élet egyedül is.

2010. április 13. megnéztem Edina barátnémmal a Kedves John! című full romantikus filmet a moziban és bőgtünk egy sort rajta. igaz nekem volt pasim, így átéreztem a filmet távkapcsolati szempontokból. amúgy hetek óta 20 órás nonstop pörgéssel üzemeltem így ki kellett szakadni a világból és erre ez a film teljesen jó volt. 6-kor kelés, meló délután 4ig, angol óra 5-től 8-ig, este 10-re hazaérés hajnali 1-ig beadandó írás és tanulás. ekkoriban kellett leadnom a szakdogám hipotézisét, de semmi sem jutott eszembe, így végül úgy mentem az órára, hogy ott találtam ki miről írok. (utólag jó döntés volt) 

2011. április 13. 12 napja laktam Pesten a szakdogám leadásáig már csak pár nap volt hátra így full stresszes voltam. munka mellett próbáltam írni, közben pedig igyekeztem nem idegrohamot kapni. az mondjuk segített akkoriban, hogy egy kedves fiú fogta magát és elvitt a Teszkóba fagyasztott málnát venni és ott vigyorgott mikor kipakoltam a legalább 5 csomag fagyasztott málnás zacskót a teszkó szalagjára. ugyanezen a napon írtam arról a 7 dologról amit megtanulhat az ember a szerelmi csalódásaiból (és tényleg!)

2012. április 13. pontban délben (másodszorra is) sikerült felébredtem, majd kitakarítani az albérletet és délután hazaérkeznem anyuékhoz. bringáztam a naplementébe a faluban egy 7 km-eres kört, hogy levezessem a felesleges energiáimat és egész nap Kispál és a borzt hallgattam. szeretem a péntekeket, még akkor is ha ma mindenki oda meg vissza volt, hogy ez balszerencsés nap. (nekem nem)

2 megjegyzés:

Mimozagirl írta...

Ez volt a PSZF fórumos képed! :)

Ildikó írta...

Jól állt neked a rövid haj, azóta sem gondolkodtál rajta? :)