2012. április 14.

vad fruttik

eddig ha jól számolom három Vad Fruttik koncerten voltam. három éve a Fishing on Orfű fesztiválon, tavaly a Volt fesztiválon, augusztus végén pedig a Zöldpardonban.

mindig más benyomásaim voltak a koncertek után és mindig más és más számért voltam oda éppen akkoriban tőlük. jó, persze az örök kedvenc a Nekem senkim sincsen című dal, milliószor szerepelt a blogban #életem hastaggel, de most nem ez aktuál kedvencem, hanem a Kemikáliák. remélem este felcsendül ez is az Akváriumban.

"Tessék vedd be a gyógyszereid,
a kéktől elalszol, a sárga mosolyra derít.
Örökölt probléma,
az álmatlanság és a depressziós véna."



 


"De mondom, nincs semmi baj, 
csak a fejemben nem szűnik a monoton zaj. 
Asszem jól vagyok, a testem virul,
a lelkem kicsit halott." 


Nincsenek megjegyzések: