2013. január 4.

szeretem

szeretem, hogy reggel ha felkelek mellettem van. szeretem, hogy mindig nagyokat nevet a béna poénjaimon. szeretem, hogy jazzt hallgat, aztán meg szörcsögős metált. szeretem, hogy annyit tud mesélni a gitárokról, a gitárkészítésről, a zenéről, a hangszerekről. szeretem hogy az ingei a kockák nagyságai szerint sorrendben vannak betéve a szekrényébe. szeretem a parfümje illatát. szeretem, hogy mindig ad a kávéjából, amit magának főz. szeretem, hogy bármikor el lehet vele menni moziba, mert a jó filmekre ő is vevő, akárcsak én. szeretem, hogy hétköznap este is felnyit egy üveg bort, hogy igyunk belőle, mert neki ehhez van kedve. szeretem hogy szeret mosogatni. szeretem, hogy szívesen eszi amit főzök neki. szeretem, hogy fel tud vidítani. szeretem, hogy elvisel a rossz napjaimon is. szeretem, hogy reggel mindig megpuszilgat és az sem érdekli, hogy kócos a hajam és elviselhetetlen vagyok. szeretem, hogy okos és sok mindenről tudunk beszélgetni. szeretem, hogy bátorít. szeretem, hogy hagyja, hogy olyan pizzát rendeljünk amin nincs hagyma. szeretem, hogy nem macerál, hogy nézzek vele HIMYM-t és TBBT-t, mert tudja hogy nem nézem ezeket. szeretem, hogy gyorsan le lehet vele egyeztetni a programjainkat. szeretem, hogy szívesen eljön velem olyan koncertekre, amiken még sosem volt. szeretem, hogy bújós, mert én is az vagyok. szeretem, hogy lehet vele tervezni. szeretem, hogy hagyta, hogy feldíszítsem a lakását és még egy karácsonyfát is állítsak pedig nem szereti ezt az ünnepet. szeretem, hogy mindig elmondja, hogy milyen szép meg szexis vagyok, még akkor is ha én ezzel nem mindig értek egyet. szeretem, hogy lehet vele beszélgetni bármiről. szeretem, hogy megnyugtat a közelsége. szeretem vele azt tervezgetni, hogy mire költjük a lottónyereményt, ha végre egyszer megnyerjük. szeretem, hogy minden kocsit már a hangjáról felismer és fel tudja sorolni a márkákat holott én a színen kívül nem látok semmi mást egy négykerekűben. szeretem, hogy a barátaimmal jól kijön. szeretem, hogy komolyan gondolja ez az egész együtt dolgot. szeretem, hogy hiányzik, amikor nincs velem. szeretem, ahogy gitározik nekem. szeretem, hogy szívesen jön velem haza anyuékhoz. szeretem, hogy mindig kimondja az érzéseit. szeretem, hogy megértő és mindig segít másoknak. szeretem, ahogy tanitgatja a mortal kombatban a kombókat, pedig sosem jegyzem meg őket igazán. szeretem, hogy vesz nekem virágot csak úgy. szeretem, hogy viszonylagos rend uralkodik a lakásában még úgyis, hogy szétdobálja a ruháit. szeretem, hogy mindig figyel a mondandóimra és még akkor is mindig meghallgat, amikor sokat beszélek valami uncsi dologról. szeretem a borostáit. szeretem, hogy lehet vele hülyéskedni. szeretem, hogy nem macerál amikor délutánonként alszom. szeretem, hogy képes velem megnézni egy tehetségkutatót a tévében. szeretem, hogy a családja aranyos velem. szeretem, mert mindig meglep valamivel, aminek örülhetek.

szeretem, mert szeret és én is őt. 

Nincsenek megjegyzések: