2013. szeptember 10.

valami történik...

... ez meg annak a dokumentációja, csak hogy lássam, honnan hová merre tart.

szeptember 9. hétfő 1. nap

az első nap, hogy nem veszünk cigit. még van a hétvégéről  pár szál, amikor is elhatároztuk, hogy nem dohányzunk többet. persze van dugicigim, valami ukrán priluki vékony változatban. bűnszar. a nap folyamán előkerül, amikor is elfogy a vékony zöld multink. egyébként diétázni is elkezdtünk, vagyis egészségesebben étkezni. ránk fér, rám meg főleg.

a hétfő gyorsan eltelik, azért a reggeli kóláról nem mondok le, 0,33-ast veszek a boltban, meg mellé egy sós kiflicskét, mert éhen vesznék ha nem. napközben elszívom a maradék 2 szál mentolost, meg iszom egy kávét a kiadóban. aztán 2-kor átrohanok egy munkameetingre a sanomába. persze éhes vagyok (hiszen nem ebédeltem), úgyhogy a kávézóban délután 4-kor húsos melegszendvicset eszem, jeges fredo-val és elszívok vagy 3 szál lila dobozos cigit. iszonyat szar.

itthon hazaérve az egész napos szakadó esőtől és a fejfájás miatt (tuti a cigitől van, 6-kor bezuhanunk  az ágyba és 8-ig alszunk). 8 után éhes vagyok, a Férfi is, úgyhogy rendelünk kaját. ő valami bolognai sertésbordát (fúj!) én cézár salátát 900-ért. pont annyiba kerül mint az aznapi megspórolt cigi ára, de akkora adag, hogy megenni sem tudom csak a felét. este még fagyasztott málnát tömök magamba és egy kinder pingvint, mert kaptam egyet a Férfitől.

mérlegelés: 63 kilós hatalmas bálnabébi vagyok

szeptember 10. kedd 2. nap

hajnalban nem tudok aludni. hajnali 3-kor még vergődök (a délutáni alvás átka!) és persze éhes vagyok meg rohadtul rágyújtanék. így iszom inkább. de attól meg folyton fel kell kelni pisilni. reggel 8-ig nem tudom hányszor megyek ki wcre. fasza reggel, úgyhogy egy tökmagos-sajtos tetejű izét veszek a boltban, meg a kólát, mert az kell. kávét is iszom a munkahelyemen és a lila förtelem cigitől elszívok délután 2-ig pár szálat. ebédre a tegnap esti salátám maradékát vittem, úgyhogy azt eszem meg fél tökmagossal. persze rendelhettem volna valamit még a saláta mellé, de semmit sem találtam az ételkihordóknál, így inkább nem ettem. minden túl egészséges és túlzottan gusztustalan számomra. úgy mint: főzelékek, párolt zöldségek és drága húsok menüben 1200-ért.

délután elmegyek egy könyvért a Ferenciek terére, ahol megállapítom hogy elég gusztustalan lett a környéke és hiába építik nem látszik a vége. cipőt persze nem kapok, ott ahol szeretnék, úgyhogy irány a Fashion street, szépen süt a nap úgyis. a Vörösmarty téri NewYorkerben sikerül elköltenem az aznapi cigim árát. veszek egy fekete egyszerű pólót 890-ért. hazafelé a Pillók cukrászdában 7 darab sajtos rudacskát kérek a mellette levő zöldségesnél pedig 2 őszibarackot 180 ft-ért. ez lesz a vacsorám úgy határozok. ma este amúgy bevásárolni is mentünk mert a hűtőt kinyitva nem volt benne más mint egy doboz sört, ketchup, majonéz és ennyi. a fagyóban van 2 és fél csomag fagyasztott málna, a kamrapolcon popcorn és műzli, meg maradék csokik. de azokat nem esszük meg! nem! nem! nem szabad! délután 4-kor elszívtuk az utolsó szál dugi cigit a lila fertelemből. mostantól nem veszünk cigit, de tényleg nem.

a boltban 2800 forintért vettünk uborkát, hozzá joghurtot (ebből csináltam uborkasalátát magamnak vacsorára, meg holnap ebédhez) Barnabás lecsóhoz vett virlist, meg paradicsom-paprikát, én bűnöztem egy 500 forintos kecskesajttal és egy Capri-Sonne red fruits itallal, mert hányok már a víztől. nem vettünk chipset, kólát, csokit, se semmi zacskós levest. (egyből nem 4000-et fizettünk!) jah és kenyeret sem. kellett még mosogató szivacs, sima saláta meg tejföl a csirkéhez, ami még van itthon a fagyóban. jah és lesz egyik nap franciasaláta, ahhoz kellett venni mirelitzöldet.

vettem egy szép női cipőt is magamnak, de ez nem a diéta és a leszokás része. az kellett már nagyon.

ugyanitt holnaptól el kell kezdeni mozogni is és valahogy rá kéne venni a Férfit is, hogy ne csak én csináljam, hanem ő is. vagy együtt. 

egyébként a mérlegelés: 62,8 kilós mormota vagyok. és szívesen rágyújtanék, de nem szabad.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

A cigizés részéről nem tudok nyilatkozni (áldom az eszem, hogy sosem kezdtem el), de a kajálást teljesen megértem. Olyan világban élünk, hogy vagy kurvára ráérsz és akkor tudsz rendes kajákat enni, vagy rohansz és akkor 'bekapsz' valamit... Ami persze olyan is...