2009. augusztus 29.

Hogy induljon jó a dolgos hétvége?

A válasz nagyon egyszerű:

Úgy, hogy a szomszéd istenverte kutyája miatt az alvásban eltöltött órák száma ne érje el a hármat. Kezdődjön a nap iszonyatos fejfájással, idegeskedéssel, botladozással és azzal hogy szitkozódok. Bassza meg!

Igen, a rohadt kutya a szomszédban, kábé az ablakom alatt az ő kerítésüknél órákig ugatott. Elaludtam kábé hajnali 1-kor, erre fél 2-kor már rákezdett fél 3-ig, addig én forgolódtam többször kiüvöltöttem kábé hogy kussoljon már. Aztán abbahagyta, fél 4-kor újra kezdte megint legalább 1 órára. Akkor már felment bennem a pumpa, de annyira fáradt voltam, hogy nem bírtam kimenni. Anyut hallottam viszont hogy kimegy és ő is rászólt a kutyára de baszott rá is hallgatni. Aztán vmikor 5 után talán el bírtam aludni. Közben felkeltem becsukni az ablakot, aztán kinyitni hogy úgy is kiszóljak hogy fogja már be a mocskos pofáját. Ha az ágyam mellett tartottam volna egy puskát tuti megcélzom a kerítést, mert iszonyatosan zavart. Nagyon hangos volt, pont az ablakom alatt kábé. Wáááá! Élvezet volt fejfájással úgy felkelni mint a mosott szar! A nagy rohanásban nekiestem a gangon az asztalnak, ahol anyuék ültek miközben üvöltöztem, hogy szóljanak a szomszédnak, hogyha ez ma éjjel is megismétlődik úgyhogy holnap megint jövök ugye dolgozni a kutyájuk, vagy ők nem fognak nekem köszönetet mondani.

Nem szokásom kutyákat rettegésben tartani, de ez már több a sok(k)nál! Találjanak ki valamit mert így nem lehet pihenni normálisan.

Szóval faszán indul a hétvége, kell egy kávé is hiába ittam már egy RedBull-t az kevés. Remélem Peti igyekszik beérni és iszunk kávét mindjárt.

UI: A csúnya szavakért sorry, most nem vagyok virágos vicces hangulatban.

1 megjegyzés:

b.brigi19 írta...

Szió!
Együtt érzek veled,két napja egy részeg bácsi úgy döntött,hogy az ablakom alatt tölti az éjjelt.És eközben ordibál stb stb...Nagyon bosszantó tud lenni az ilyen:(
Kitartást azért a mai naphoz neked!
Puszika!