2009. október 16.

Merengő

Nem írtam már egy ideje, de nem is igazán van mostanság időm. Nagyjából a szabadidőm a nullához közelít. Az pedig tudjuk mi mindenre elég. Semmire. Magamra egyáltalán nem. Pedig kéne egy kis nyugi, túl sok a gondolat meg emlék a fejemben és nem vagyok olyan mint Dumbledore a HP-ből, hogy az emlékeket legyen jó is vagy rossz egyszerűen csak kihúzzam a fejemből és fiolába tegyem a varázspálcámmal, hogy később egy merengőbe beleöntve újra felidézzem.

Pedig milyen jó lenne egy ilyen trükk. Semmi bosszankodás egy egy hülye gondolat miatt, semmi megbántás a hülyeségeim miatt, semmi rossz érzés amikor néha eszembe jut egy egy régi dolog. Csak akkor érném el ezeket az emlékeket amikor én akarom.

Szereznem kéne 1 merengőt és beleönteni mindent, és jól elzárni :) Az én emlékeim biztos nem lennének olyan érdekes mint egy nagy varázslóé, de egy agytisztítás nekem sem ártana néha.

1 megjegyzés:

Szabadúszó írta...

Paff...

Na mit mondtam? Most olvasom MERENGŐ... ;)

Telepátia? ;)

Freelance71