2009. október 13.

Rövid távú célok

Ki kell jelöljek sok sok rövidtávú célt magamnak. Hosszabb időre felesleges tervezni. Erre ma is (újra) rájöttem.

Bizonytalan az élet, nagyon is. 2009 még okés. Lesz ami lesz. 2010-ben is lesz valami, ha más nem 2010 :) De utána nem tudom. hogy hol leszek mit csinálok és kivel. Azt tudom, hogy kéne egy diploma, mellé nyelvvizsga, aztán kéne továbbra is egy ilyen szuper munkahely, lehetőleg ugyanez ami most van, de ez nem csak rajtam múlik. Kell egy társ, lehetőleg Dávid, mert mellette jól érzem magam. Ez sem rajtam múlik, hanem rajta is :) Meg azon, hogy tényleg akarjuk-e. Én akarom, úgyhogy ezt bevéshetem hosszú távú terveim közé is, de most ilyenekre nem merek építeni mert ha szétnézek a környezetemben semmi sem tart örökké (munka,szerelem,karrier)

Inkább legyen sok sok rövid távú célom, mint egy hosszú és a végén csalódás. Egyenlőre a rövidtávú célom, hogy megírjam a szemiotika beadandómat, túléljem a hétvégét, jövő héten pedig megszeretgessem Dávidot. Kicsit távolabbi cél, hogy tanuljak a vizsgáimra, megírjam a többi beadandómat aztán levizsgázzak egy héten 5 tárgyból úgy hogy ne tolódjon semmi sem jövőre. Ügyesen beosztani a maradék szabadságnapjaimat, aztán együtt karácsonyozni/szilveszterezni vele, közben persze dolgozni dolgozni dolgozni meg tanulni sokat, és helytállni mindenhol 100%-ig. Nah, ezeket a terveket is nehéz lesz kivitelezni, úgyhogy a jövőre már nem is merek bevállalni semmit sem.

Ezek mennek meg a bárányfelhők. Illetve a hófelhők. Hol merre mi :)

Nincsenek megjegyzések: