2009. október 21.

Vers elalváshoz

Nem írok sokat mert nincs hozzá lelkileg hangulatom. Ahogy telik az idő egyre inkább érzem, hogy elromlik a napom, pedig tök jól indult és a tegnapi is csodás volt :)

Kissé úgy érzem mintha el lennék feledve. Persze megértek én mindent, tök toleráns vagyok meg minden blablablablabla de néha néhány dolog nem fér a szőke agyamba. És már csak 2 óra van a mai napból és nem szeretném totálisan leamortizálni magam. Holnap sokat kell dolgoznom előre is bőven van mit, és fáradt is vagyok. Utazótáska bepakolva, kipakolni nem szeretném bár most ebben is elbizonytalanodtam. Ahogy telik az idő ez most totális frusztrál. Pedig egy felől örömmel is eltölthetne ahogy máskor is. Csak most nincs máskor. A vers meg íme, most akadtam rá, megtetszett bemásoltam. Ennyit telik tőlem a crtl+c-t tudom nyomgatni slusszpassz!

Igaz leszek, mert vannak, akik bíznak bennem;
Tiszta leszek, mert vannak, akik törődnek velem;
Erős leszek, mert olyan sok a szenvedés;
Merész leszek, mert annak kell lennem;
Barátja leszek mindenkinek - ellenségnek, társtalannak;
Ajándékozom, s elfeledem az ajándékot;
Alázatos leszek, mert ismerem a gyengéimet;
Felnézek, és nevetek, és szeretek, és magasba emelek.

Howard Arnold Walter

Nincsenek megjegyzések: