2011. február 21.

egy

egy dalt hallgatok pontosan egy órája és nem is hittem, hogy ennyit jelenthet. persze szeretem meg ismerem is régóta, de most újra előjött és rácsodálkozom újra és újra. a hangra, a dalszövegre, és előjönnek az emlékek, hogy mikor és miért hallgattam meg szinten órákig ezt a dalt.

biztos, hogy bolond vagyok, meg szentimentalista de legalább vállalom.
azt már nem viszont, hogy melyik ez a dal. majd egyszer, most még nem érzem úgy hogy le kéne írnom, vagy meg kéne bárkinek is mondani.

ui: holnap, ha ennek a dalnak a hatására hülyeségeket mondok vagy teszek üssetek le egy péklapáttal :) köszipuszi!
ui2: persze nem egy dalon múlik az élet ezzel én is tisztában vagyok szerencsére!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia :) A Lakatos Leventés balhé kapcsán találtam rád és nagyon jó a stílusod :) Tetszik hogy vállalod a "zakkantságod", szóval bekövettelek :) Csak így tovább! XOXO Lídia

Névtelen írta...

justin - cry me a river?