2011. február 7.

nyaff

azt hiszem elért valami kórság és kis időre teljesen romjaira hullik a testem. jelenleg fáj a torkom, a fejem (persze az, hogy nem aludtam tegnap / ma semmit az sok mindent megmagyaráz ebből) és mintha lázam is lenne. persze, kúrálom magam használható vagyok még, de hiányzik valaki aki ápolna és megsimogatná a fejem ilyenkor. adna pár puszit, mellémbújna és betakargatna és hozna teát, ha látja hogy elfogyott. vágyálmok jelenleg

jah! ha a kórság nem elég fogytam 2 kilót múlt vasárnap óta. jó mondjuk tényleg nem eszek, de nincs étvágyam, most meg pláne.

azért aggódni nem kell. idejében kaptok gyásztáviratot, hogy megvegyétek a koszorúkat a síromra illetve azt mégsem! inkább szórjátok szét a hamvaimat valami nagyon meleg helyen, ahol kék a tenger, pálmafák vannak és örökké süt a nap. erre vágyom! úgyhogy csak repjegyre kell gyűjteni, ha meghalok, nem holmi béna gyászkoszorúra!

amúgy a baj úgyis csőstül jön, nem csodálkozom, hogy a lelki gondjaim után a testem is átveszi a szenvedést

1 megjegyzés:

Vaníliás Vattacukor írta...

Jobbulást Drágaság. Mint mondtam, egyszer újra kisüt a nap, de ezt most én is nagyon várom!