2011. április 21.

well done (?)

aludtam asszem 1 órát hajnali 6 és 7 között talán. igazából azt sem tudom, most hány óra van mert teljesen elvesztettem az idő érzékemet a múlt éjjel/ma hajnal és délelőtt óta.

de készen van a szakdolgozatom!!!!!!!!!!!4444444 nem életem műve lett, olyan tökre össze-vissza meg szedett vedett és még lehetett volna bele írni legalább 30 oldalt, de időhiány van.

átküldtem a konzulensemnek, hogy lecsekkolja és most rettegek, hogy azt írja vissza, hogy használhatatlan és hogy írjam teljesen át stb..stb..

még kell amúgy tartalom és ábrajegyzék meg a hivatkozásokat megcsinálni. meg persze mindenféle okiratot belefűzni, ahol kijelentem hogy a saját szellemi termék és önálló munka eredménye a suckdogám.

miért kié lenne ha nem az enyém? itt szenvedek vele már napok óta, de legalább 100%-ban az én hülyeségeimet tartalmazza.

amúgy 1 ember már olvasta (Lóri), másik személy (Lobo) pedig mailben kapta meg.

kicsit izgulok a következő napok miatt. azt hiszem csak akkor leszek 100%.-ban nyugodt ha leadom teljesen készen.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Tutira veszem, hogy nem lesz teljesen rossz, nem is értem, miért vagy ilyen kishitű... :)