2011. május 19.

egoista vagy-e?

nem bírom az egoista embereket. idegesítenek, felhúznak és zavarnak. nem értem miért élvezet nekik a világ tudtára adni jó hangosan, hogy ők a legjobbak legtökéletesebbek az életben és munkájukban a legszuperebbek?

az a baj ezekkel az emberekkel, hogy nagy részük nem is veszi észre magát, és a legnagyobb baj hogy kívülről nem látják a hibáikat. tényleg tökéletesek? kurvára messze állnak ettől! persze, azt hogy ők mennyire májerek (kivétel nélkül mindenben) azt hirdetik fesztre.

azért mert azt hiszed, hogy te vagy a leghelyesebb faszi a környéken még nem lesz biztos hogy több csajod lesz és nem fognak a lábaid elé omolni! persze van akiknek bejön ez a stílus (buta lányokat meg lehet fogni ilyesmivel), de ők nem biztos hogy melletted fognak állni mikor kapsz egy akkora pofont az élettől, hogy majd a fal adja a másikat! hosszú távon nem fog jövedelmezni ez az életstílus és maximum ideig óráig lesz egonövelő, hogy oda vannak érted az üres lányok.

azért mert azt hiszed, hogy írsz néhány cikket ingyen egy gyakorlati munkahelyre még nem te leszel a legjobb újságíró a környéken!

legyél büszke magadra természetesen, hiszen építed a karriered és haladsz a siker felé, de tedd ez kussban. (én sem verem magam arra, hogy az ország legnagyobb médiacégénél dolgozom 4 éve és munka mellett csinálom/csináltam meg levelezős főiskolát a saját pénzemből úgy hogy hoztam évről évre a 4,5 feletti átlagokat)

csilliónyi egoista ember van a médiában meg a világban, nem kell több szerintem.

csak szerényen! (mindenben)

UI: a bejegyzés nem személyeskedés, anblock így kéne írni csak leszarom! unblock vonatkozik sok sok ismerősömre, 1 valakinél viszont elhatalmasodtak ma az egós megnyilvánulások. ennek okán született ez a blogpost. akinek nem inge nem veszi magára. csókolom

3 megjegyzés:

Borsos István írta...

szia :)

szerintem fasszák meg az ilyenek! sajnos ez ma a trend! lefelé taposs, felfelé nyalj és közben terjeszd, hogy te szartad a spanyolviaszt. időnként tükörbe kéne nézni, mert ez a kikúrt nagy önmegvalósítósdi se vezet sehova.

kardigán írta...

igazából en bloc :P

(de amúgy tudomén, hogy a helyesírás hülyeség a nyelv meg változik, csak pipifaxos vagyok :))

thegiver írta...

Sokan csak így próbáják védeni magukat, mert így nem tudnak mások beléjük kötni, nem ismerik a hibáikat és gyengepontjaikat. Ez csak amolyan pajzs számukra, mert attól félnek, hogyha megmutatnák az igazi énjüket, akkor mások kihasználhatnák azt, persze ez csak az én véleményem