2011. május 7.

napi anno május

2005. 05. 07. 4 év után reggel 10-kor végre elkezdődött a ballagásom, és lezártam a szakközépiskolai éveimet. hihetetlen jó érzés volt otthagyni az osztályt és az érettségiig csak pár konzultáción viszont látni őket. a ballagás unalmas volt, a családi buli otthon szokásosan vicces. kaptam egy akkoriban menőnek számító Motorola telefont ami 2010-ig bírta, meg egy disckmant, ez még ma is napig is működik :) 2 nap múlva pedig kezdetét vette a legbotrányosabb érettségi, kiszivárgott tételek, újraírás, újranyomtatott feladatlapok aztán botrányos ponthatár emelkedés és szépen lecsúsztam pár ELTE-s szakról. ráadásul ezen a nyáron volt a legborzalmasabb nyaralásom. 10 napból 8 nap szakadt az eső és iszonyat hideg volt és egy lakókocsiban voltam összezárva Szabival. naná hogy végig veszekedtünk, ahogy emlékszem mert kábé végigaludtam. napi 20 órás alvás akkoriban még ment.

2006. 05.07. anyák napja volt és anyut köszöntöttem fel, aztán mamánál voltunk és Bigáéknál, ahol a ballagása maradékát zabáltam fel. Szabi vizsgaidőszak miatt nagyon sokáig tanult, nekem is kellett úgyhogy nem is találkoztunk.

2007.05.07. ilyenkor már dolgoztam külsősként a HD-nak és sikerült a munka miatt Szabinak jól megsértődnie, mert este még csinálnom kellett egy cikket. eljött felénk és felhívott a sarokról, hogy mit csinálok, én meg mondtam hogy melózom még egy kicsit erre hazament megsértődve, hogy akkor nem is jön át. hahahaha. igazi lelki terror volt ez akkoriban. szarul is viseltem és bőgtem egy sort ezen a blogban.

2008. 05.07. nagy élményként éltem meg még ekkoriban, hogy a Sanomában dolgozom és celebeket látok (Koko, Rippel Feri) úgyhogy erről szólt a blog. meg arról, hogy mennyire retek a MÁV mert ezen a napon a 3 órás utazáson kívül még 2őt töltöttem várakozással.

2009.05.07. MÁV-sztrájk kezdődött és újfent szidtam őket, de megoldottam azzal, hogy Robi bevitt a suliba, mert le kellett adnom egy beadandót a KJF-en. igen! ekkor már ide jártam, 2 órám is volt meg beadandókat írogattam. jah és szingli voltam úgyhogy anyámmal mentem moziba megnézni a Boltkóros naplóját.

2010.05.07. leadtam a szakdogám témavázlatát és nyertem 2 könyvet. és nem unatkoztam azt tudom. mondjuk sosem tudom mi az az unalom, még valahogy nem sikerült elérnem ezt az állapotot. amúgy ilyentájt ott volt nekem Dávidka, de kábé mintha nem is lett volna. távkapcsolat hátrányai.

2011.05.07. jelenleg még az iskolában ülök, egy kicsit fáradt vagyok a hajnalig tartó rumkólázás után a csajokkal, (muszáj volt már megkezdeni a beköltözés után vett rumot) de tartom a frontot. ráadásul este twittertali is lesz, amire megyünk majd. mondjuk telhetne gyorsabban az idő addig, mert jó lenne látni már Istvánt :)

Nincsenek megjegyzések: